جوی پایدار تا روز شنبه در اصفهان حاکم است/ پیش بینی روند کاهشی دما

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به استقرار جوی نسبتا پایدار بر استان، گفت: غبار صبحگاهی در مناطق مرکزی استان به ویژه کلانشهر اصفهان طی دو روز آینده پیش بینی می شود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی نسبتا پایدار بر استان، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان در سه روز آینده به‌صورت نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

وی با بیان اینکه از روز یکشنبه هفته آینده ناپایداری ها جوی را در استان شاهد خواهیم بود، ادامه داد: غبار صبحگاهی در مناطق مرکزی استان به ویژه کلانشهر اصفهان طی دو روز آینده پیش بینی می شود.  

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش دو درجه ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: خوروبیابانک با دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

آقایی افزود: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا به هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر می رسد.

کد خبر 395095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.