شهرداری حامی حقوق کارگران است

شهردار زرین‌شهر گفت: تعداد زیادی از کارگران در پست‌های مختلف شهرداری‌ها مشغول به کار هستند و به همین دلیل مدیریت شهری سهم زیادی در احقاق حقوق کارگران دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از لنجان، میثم محمدی در نشست با اعضاء شورای کار شهرداری زرین‌شهر اظهار کرد: دین مبین اسلام برنامه‌ای الهی برای زندگی بشر است که در آن توجه ویژه به حقوق کارگر شده است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی تلاش فراوانی برای رفع مشکلات حقوقی کارگر انجام شد که در قالب قانون کار تجلی یافت.

شهردار زرین‌شهر تصریح کرد: برخورداری از حمایت بیمه‌ای، پرداخت دستمزد عادلانه و متعارف، به تأخیر نیفتادن مزد، تحت فشار نبودن کارگر و جبران خسارت ناشی از حوادث حین کار از حقوق طبیعی کارگران است که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود.

محمدی ادامه داد: تعداد زیادی از کارگران در پست‌های مختلف شهرداری‌ها مشغول به کار هستند و به همین دلیل مدیریت شهری سهم زیادی در احقاق حقوق کارگران دارد.

وی با اشاره به تشکل شورای اسلامی کار در شهرداری زرین‌شهر، خاطرنشان کرد: کاستن از دغدعه‌های معیشتی کارگران شاغل و ایجاد امکان حمایت قانونی از آن‌ها از اهداف ایجاد این شورا بوده است.

شهردار زرین‌شهر تاکید کرد: ایجاد امنیت شغلی برای کارگران شهرداری، تامین معیشت و تادیه حقوق قانونی آن‌ها، تاثیر مستقیم بر کیفیت خدمات ارایه شده به شهروندان دارد.

کد خبر 395093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.