بیانیه شورای شهر مشهد درباره‌ بازداشت مسئولان شهرآرا

شورای شهر مشهد در پی بازداشت چندتن از مسئولان و دست‌اندرکاران موسسه فرهنگی هنری شهرآرا بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در متن این بیانیه آمده است:

"شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در دو سال گذشته نشان داده در مبارزه با فساد دغدغه‌مند است و جدیت دارد و فساد ستیزی در سطح ملی و محلی را به عنوان اصلی اساسی و غیر قابل عدول برای اصلاح امور و زنده نگه داشتن امید در دل مردم لازم می‌داند.

تصویب و اجرای مصوبات متعدد در استقبال از شفافیت، راه‌اندازی سامانه فاش در انتشار اطلاعات شهرسازی ، پروژه‌ها و قراردادها، حمایت مادی و معنوی از گزارشگران فساد در مدیریت شهری که برای اولین بار در کشور تصویب شده و مورد تایید نخبگان و فعالان اجتماعی قرار گرفته است، نشان از همین عزم و اراده دارد.

بر این مبنا؛ از هر گونه اقدام در مقابله با فساد در هر سطحی استقبال کرده و قدردان تلاش‌های برمدارعدالت وانصاف ودر چارچوب قانون می باشد.

شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص بازداشت چند تن از مسؤولان و دست اندرکاران مؤسسه فرهنگی شهرآرا وابسته به شهرداری مشهد منتظر طی شدن فرآیند و نظر مراجع نظارتی می‌باشد."

گفتنی است پیشتر شهناز رمارم، از بازداشت مدیرمسئول روزنامه شهرآرا و هفت نفر دیگر با اتهامات مالی خبر داده و گفته بود: بودجه شهرآرا در سال ۹۷ بیش از ۸۰ درصد انحراف داشت که قابل تامل بود و متاسفانه در این باره توجه لازم انجام نشد.

کد خبر 395091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.