۱.۸ تن انواع مواد مخدر در اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و ۸۸۰ کیلو انواع مواد مخدر طی یک عملیات ویژه و ضربتی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردارمهدی معصوم بیگی اظهار کرد: موضوع مقابله با باندها و شبکه‌های قاچاق مواد افیونی همواره به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی در دستور کار قرارگاه عملیاتی "اقدام و عمل" فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار دارد.

وی به شناسایی و کنترل اعضای سه باند فعال در زمینه قاچاق مواد افیونی با اشرافیت اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: به منظور مقابله با این باندها عملیات ضربتی ظفر ۸۷ در قرارگاه عملیاتی "اقدام و عمل" طراحی و در یکی از محورهای مواصلاتی استان به مرحله اجرا گذاشته شد که بحمدالله دستاورد بسیار خوبی نیز به همراه داشت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این عملیات ضربتی، پیچیده و هوشمندانه ماموران موفق شدند، بالغ بر یک تن و ۸۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر که شامل یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم تریاک و ۳۸۰ کیلو حشیش بود را کشف کنند.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: در این عملیات همچنین چهار دستگاه کامیون حامل مواد و چهار دستگاه خودروی سواری که به عنوان راه پاک کن خودروهای حامل مواد عمل می‌کردند توقیف و ۱۵ قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در راستای تشدید مقابله با سوداگران مرگ از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۲۸ تن انواع مواد مخدر کشف شده و نزدیک به  دو هزار طرح پاک سازی هم در سطح استان و در نقاط آلوده با هدف مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر به مرحله اجرا در آمده است.

سردار معصوم بیگی با تاکید بر اینکه فرماندهی انتظامی استان اصفهان مبارزه بی امانی را با سوداگران مرگ در دستور کار خود دارد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند اظهار داشت: اما با این حال لازم می دانم نکته‌ای را به آن تاکید کنم و آن این است که خانواده‌ها باید بیش از گذشته از فرزندان خود مراقبت کنند تا خدای ناکرده به این پدیده شوم گرفتار نشوند.#

کد خبر 395090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.