۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
خودتان را جمع کنید! طوفان آمد

ششصد و شانزدهمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و پنجاه و نهمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

"خودتان را جمع کنید طوفان آمد" تیتر اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که اشاره به دیدار امروز سپاهان برابر پارس در جم دارد که سپاهانی ها پس از تساوی هفته گذشته برابر سایپا به دنبال آغاز دوباره نوار پیروزی های خود از این دیدار هستند.

"پیام برای اهدافش سخت می جنگد"دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از تاوارس مربی گلرهای سپاهان بیان شده که وی از تلاش های نیازمند در تمرینات برای رسیدن به اهدافش سخن می گوید.

"امروز در باغ تجربه منتظر شما هستیم" و " میبریم تا صدر همچنان زرد باشد"عناوین پایانی این رسانه الکترونیک است.

"پرواز کن" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که اشاره به دیدار روز جمعه ذوب آهن برابر شاهین بوشهر دارد و از این دیدار به عنوان فرصت مناسب برای ذوبی ها جهت پرواز دوباره و خروج از بحران یاد می کند.

"یک فصل ٣مربی عوض کردیم و راهی پلی آف شدیم" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل ا مهدی رجب زاده بازیکن سابق ذوب آهن بیان شده است. رجب زاده با اشاره به وضعیت این روزهای ذوب آهن اظهار داشت: ذوب آهن در شرایط خوبی قرار ندارد و در همه جای دنیا هنگامی که تیمی اینچنین وارد بحران می شود با تغییر سرمربی شوکی را به تیم وارد میکنند تا وضعیت بهتر شود اما دلیل این همه حمایت مسئولان ذوب آهن را از سرمربی حال حاضر تیم را نمی دانم. وی ادامه داد: یادم می آید که یک فصل ذوب آهن سه مربی عوض کرد برای خروج از بحران  که در نهایت کارساز نبود و  وارد پلی آف شدیم.

"معراج اسماعیلی فردا فیکس می شود" و"شکستن طلسم با حمایت هواداران عملیاتی می شود" عناوین پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 395083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.