اهدای ۱۸۰ بسته لوازم التحریر  هلال‌احمر به دانش آموزان پل دختر

رئیس ‌جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان از اهداء ۱۸۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان سیل زده استان لرستان توسط جوانان و داوطلبان اصفهانی ‌خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از جمعیت هلال احمر اصفهان؛ شهریار انصاری ‌با اشاره به اینکه در واپسین روزهای مهرماه سیل مهربانی ‌سرخ پوشان هلال احمر در مناطق سیل زده استان لرستان همچنان ‌جاری است، اظهار کرد: در این زمینه جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان اقدام به اجرای طرح ارمغان مهر به همت داوطلبان این جمعیت ‌و ‌طرح مهر تا مهر به همت ‌حوزه جوانان با شعار "لبخند هدیه کنیم " ‌کرده است.

وی ‌تاکید کرد: در این طرح که با همکاری گروه صنعتی انتخاب و با حضور معاون دواطلبان استان، رئیس دفتر حراست استان، نماینده گروه صنعتی ‌انتخاب و همکاری ‌حوزه جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان پل دختر به اجرا در آمد.

رئیس ‌هلال احمر شهرستان اصفهان، گفت:  ۱۸۰ بسته لوازم التحریر شامل کیف، جامدادی، مداد، تراش، پاک کن و دفتر به ارزش هر بسته یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در چهار مدرسه دخترانه و پسرانه مقاطع ابتدایی و متوسطه از روستاهای مناطق سیل زده پل دختر توزیع شد.

انصاری گفت: امید است خیرین داوطلب استان دست یاری و همکاری در انجام این امر مهم به سوی نهادهای مجری داده تا بتوان ‌حداقل مایحتاج تحصیلی دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار را تامین کرد.

کد خبر 395081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.