ماشین جنگی زنوزی به دنبال شکار دومین سرخابی

امروز پرسپولیس و ماشین سازی تبریز در چهارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس تهران و ماشین‌سازی تبریز امروز _ پنج شنبه ۹ آبان ماه_ از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد. سرخپوشان پایتخت که از هشت دیدار قبلی خود ۱۵ امتیاز را کسب کرده‌اند قصد دارند تا با شکست ماشین سازی رسول خطیبی جایگاه چهارمی خود را در جدول بهبود ببخشند. تقابل تراکتور و استقلال این شانس را برای شاگردان کالدرون به وجود آورده تا با پیروزی در این مسابقه بیش از پیش به صدر نزدیک شوند. آن سوی میدان ماشین سازی که همواره نشان داده می‌تواند تبدیل به رقیبی دردسر ساز برای مدعیان شود، به تهران آمده تا کار یاران کالدرون را به سختی بیندازد و از نزدیک‌ شدن آن‌ها به همشهری خود یعنی تراکتور جلوگیری کند.

ماشین سازان تبریزی که در دیدار نخست لیگ نوزدهم استقلال استراما را در تبریز غافلگیر کرده و سه امتیاز با ارزش را از چنگ این تیم در آوردند. حال دنبال این هستند تا دومین سرخابی را در نیز در لیگ به دردسر بیندازند. پرسپولیسی‌ها نیز دنبال ثبت اولین هتریک در برد با سرمربی آرژانتینی خود هستند. در مسابقه امروز فرشاد احمدزاده از پرسپولیس و عادل باباپور از ماشین سازی قادر به همراهی تیم خود نیستند.

دو بازی اخیر، نویدبخش رقابتی جذاب

دو دیدار گذشته پرسپولیس و ماشین سازی اثبات کرده که امروز شاهد یکی از جذاب‌ترین مسابقات لیگ برتر باشیم. فصل گذشته در هفته بیست و نهم طرفداران سرخپوش این تیم به آزادی آمده‌ بودند تا جشن سومین قهرمانی را بعد از دیدار با ماشین سازی برپا کنند.

 ماشین سازی در نیمه نخست به گل رسید و موفق شد تا دقیقه ۸۱ دروازه خود را بسته نگه‌ دارد تا سکوهای آزادی روز پراسترسی را تجربه نمایند. بازی‌ای که اگر پرسپولیس نمی توانست دروازه حریف را باز کند، قهرمانی را از دست‌ می‌داد و جام‌ قهرمانی به اصفهان می‌رفت.

سبزپوشان آذربایجان، به این طریق حسرت بالای سربردن جام در ورزشگاه آزادی را بر دل قرمزهای پایتخت گذاشتند تا در سالی که آن‌ها موفق به دبل شدند، هیچ جشن قهرمانی‌ای را در استادیوم خانگی برپا نکنند. حالا اما طبق اعلام سازمان لیگ ۳۰ دقیقه پس از پایان این بازی، کاپ قهرمانی سوپرجام برای دومین سال متوالی به پرسپولیس اهدا می‌شود و این در حالی است که در اتفاقی نادر، این تیم در این دو سال در هیچ مسابقه‌ای تحت عنوان سوپرجام شرکت نکرده‌ است و تنها جام آن را به کلکسیون افتخارات خود افزوده‌ است.

ماشین سازی و پرسپولیس در جام حذفی امسال نیز در یک رقابت جنجالی در بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که تکلیف این بازی در وقت‌های اضافه و به دست وحید امیری رقم خورد تا ماشین سازی از حذفی کنار برود. بازی امروز سومین بار در سال ۹۸ خواهد بود که این دو تیم تهرانی و تبریزی در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

کد خبر 395075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.