پرداخت دیون تامین اجتماعی، اولویت شهرداری ساری

شهردار ساری گفت: با تلاش‌هایی می شود بدهی‌ها را پرداخت خواهیم کرد؛ خصوصاً بدهی به سازمان تامین اجتماعی که دارای اهمیت بسیار است، زیرا این موضوع به صورت مستقیم با مسئله سلامت خانواده‌های کارکنان ارتباط دارد.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی اظهار کرد: خدمت صادقانه و تلاش مجدانه یکی از اصول اساسی کار در شهرداری ساری است و کلیه مدیران و کارکنان باید نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدیران شهرداری تا زمانی که خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار دهند مورد حمایت خواهند بود، تاکید کرد: نگاه کارشناسی باید در صدر فعالیت‌های مدیران شهری قرار گیرد.

شهردار ساری با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌های نیروی انسانی بدون در نظر گرفتن روابط استفاده شود، خاطرنشان کرد: وقتی این شهرداری ۱۰ سازمان مختلف دارد، نباید فعالیت‌ها از طریق برون‌سپاری و پیمانکاری انجام شود، بلکه باید با استفاده از همین سازمان‌ها و توانمندی‌های موجود در درون مجموعه شهرداری کارها انجام شود.

رجبی با بیان اینکه باید توجه به امور رفاهی کارکنان در صدر امور قرار گیرد، گفت: امور رفاهی کارکنان شهرداری دارای اهمیت بالایی است، اعتقاد دارم نیروهایی که بیشتر وقت می‌گذارند و حتی در ایام تعطیل نیز خدمت می‌کنند و کیفیت کاری آنان نسبت به دیگران بهتر است، باید از رفاه بیشتری برخوردار باشند.

وی افزود: مدیران و شهرداران مناطق هم باید هر روز از واحدهای تحت نظر خود بازدید کرده و بر فعالیت‌های کارکنان نظارت کنند.

شهردار ساری با تاکید بر اینکه مجوز ساختمان باید قانونی صادر شود، گفت: برای ساخت و سازهایی که نگرانی مردم را فراهم کرده و شکایات مردمی در پی داشته، مجور ساخت صادر نمی‌شود.

رجبی افزود: شفاف‌سازی پیمان‌ها و پیمانکاران و اقدامات مالی باید برای شهروندان قابل شناسایی و دسترسی باشد.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای پرداخت بدهی‌های این شهرداری تصریح کرد: با تلاش‌هایی که انجام می شود بدهی‌هارا پرداخت خواهیم کرد؛ خصوصاً بدهی به سازمان تامین اجتماعی که دارای اهمیت بسیار است، زیرا این موضوع به صورت مستقیم با مسئله سلامت خانواده‌های کارکنان ارتباط دارد.

کد خبر 395074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.