سایپا به دنبال بازگشت به صدر جدول

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان فردا (جمعه) با شش دیدار پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه _ 10 آبان ماه_ از ساعت ۱۱ صبح با برگزاری شش دیدار پیگیری می‌شود که باتوجه به انصراف تیم ستارگان ورامین از لیگ، تیم ها استراحت نخواهند داشت.

در این هفته تیم فوتسال نامی نو به مصاف تیم رهیاب گستر تهران رده هفتمی می رود. نامی نو هفته گذشته با بردی که مقابل شهروند ساری به دست آورد با 20 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت و در صورت پیروزی در این دیدار و باخت تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی به رده چهارم جدول صعود خواهد کرد. رهیاب در این بازی از امتیاز میزبانی برخوردار است و باتوجه به باخت سنگینی که هفته گذشته به دست آورده، سعی دارد با پیروزی در این دیدار، باخت هفته گذشته خود را جبران کند.

تیم فوتسال سایپا که با باخت مقابل ملی حفاری ایران صدر جدول را از دست داد در این هفته در یک بازی راحت میزبان تیم دریژنو فرخ شهر است تا در صورت باخت مس رفسنجان صدر نشینی را از این تیم پس بگیرد، لازم به ذکر است که دریژنو فرخ شهر با صفر امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد.

در دیگر بازی تیم فوتسال مس رفسنجان مهمان تیم پویندگان فجر شیراز است. مس با پیروزی که هفته گذشته به دست آورد، با 27 امتیاز صدر نشینی را از سایپا گرفت و در صورت برد در این بازی صدر نشین باقی می ماند. پویندگان فجر شیراز هفته گذشته به تیم دختران کویر مس کرمان بازی را واگذار کرد با 12 امتیاز در رده هشتم لیگ قرار گرفته است.

ملی حفاری که با شکست سایپا نشان داد تیم قدرتمندی است در این هفته به مصاف تیم دختران کویر مس کرمان می رود. دختران کویر مس کرمان با 16 امتیاز در رده  ششم جدول لیگ برتر فوتسال بانوان قرار دارد.

جمعه ۱۰ آبان ماه

1.سایپا – دریژنو فرخ شهر

سمیه یدی – مینا میرفلاح – پروانه ابراهیمی – ملینا شفیع نژاد

ناظر: فیروزه دهقان

2.ملی حفاری ایران – دختران کویر مس کرمان

داوران: زری فتحی – لیلا ویسی – نسیم کیانی مقدم – زینب عرب زاده

ناظر: فروزان کاکاوند

3.پارس آرا شیراز – پالایش نفت ابادان

داوران: مائده علی نقی – سمیه طاهری – فرزانه بهبودی – الهه مرادی

ناظر: پریناز پرهیزگاری

4.پویندگان فجر شیراز – مس رفسنجان

داوران: زهرا رحیمی – مرضیه پناهی – مریم ناصری – الهام مخبر

ناظر: لیلا معتمدی نیا

5.شهروند ساری – هیات فوتبال خراسان رضوی

داوران: مهدیه رشیدی رنجبر – نسیمه علاف پور – راضیه باقری – الناز قدمگاهی

ناظر: فرشته شحاعی

6.رهیاب گستر تهران – نامی نو اصفهان

داوران: گلاره ناظمی – الهام مبارکی – زهرا اطمینان – سمیه خزایی

ناظر: فاطمه بوداغی

کد خبر 395066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.