دیگر اسم استقلال را نیاور/آتش بازی در آزادی

هفته نهم لیگ برتر از امروز آغاز می‌شود و پرسپولیس در آزادی باید به مصاف ماشین سازی تبریز برود، البته مهم‌ترین مصاف۳۳ این هفته فردا بین استقلال ‌و تراکتور برگزار می‌شود مسابقه‌ای برای هر دو تیم حائز اهمیت زیادی است‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آغاز هفته نهم لیگ برتر و مصاف سرخابی ها با تبریزی‌ها، اهدای جایزه مرد نقره‌ای آسیا به علیرضا بیرانوند ‌و حواشی اظهارات جنجالی کالدرون مهم ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - ۹آبان ماه- بود.

"دیگر اسم استقلال را نیاور" عنوان اول "خبرورزشی" است که در جلسه اضطراری با کالدرون به او خطاب شده است سرمربی که وقتی داشت از مهندسی بودن برد استقلال و محکوم کردن این تیم سخن می‌گفت باید به فکر این روزها و این برخوردها نیز می‌بود.

"ایران ورزشی" با عنوان "طلسم ۸ ساله تبریز" به آمار بد استقلال در تبریز اشاره دارد که با طلسم هشت سال نبردن این تیم در خانه تراکتور همراه شده است، آمار منفی که با وجود اوج استقلال و بردهای پیاپی این تیم کار سختی به نظر می‌رسد.

"بیرانوند جای نقره‌ای رویای بزرگ کنفدراسیون آسیا را برد" عنوان "ابرار ورزشی" در خصوص دریافت این جایزه توسط بیرانوند است جایزه‌ای که بیرانوند تا آن را متعلق به مردم دانست.

"جشن داریم چه جشنی"عنوان "شوت" در خصوص بازی پرسپولیس مقابل ماشین سازی در آزادی است، مصافی که در حاشیه آن جام قهرمانی سوپرجام نیز به پرسپولیس اهدا خواهد شد تا سرخپوشان با روحیه به بازی‌های لیگ ادامه دهند.

"هدف" با عنوان "آواز هزار" از تلاش استقلال برای رسیدن به امتیاز تاریخی در لیگ برتر نوشت امتیازی که با پیروزی مقابل تراکتور در تبریز به دست خواهد آمد. 

"پیروزی" با عنوان "خاطره ساز قهرمانی" از اهدای سوپرجام به پرسپولیس نوشت، جشنی که برگزاری آن هواداران پرسپولیس را یادآور دوران طلایی برانکو خواهد کرد.

کد خبر 395037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.