شاهین آخرین سکوی نجات منصوریان

تیم فوتبال ذوب‌آهن در صورت برتری برابر شاهین بوشهر می‌تواند به ادامه کار منصوریان در اصفهان تضمینی موقتی بدهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی روز جمعه دنبال می‌شود که ذوب‌آهن در یک بازی مرگ و زندگی میزبان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود. در شرایطی که مدیریت ذوب‌آهن به صورت رسمی در مورد ادامه کار منصوریان در تیمش صحبت نکرده ولی خبر می‌رسد که بازی در مقابل شاهین بوشهر آخرین فرصت به علیرضا منصوریان است تا بتواند با کسب برتری در این بازی تیمش را از شرایطی که دچارش شده نجات دهد.

ذوب‌آهنی‌ها بعد از پشت سر گذاشتن هفت هفته عجیب و غریب که با ناکامی همراه بود به بازی هفته هشتم در مقابل پیکان امید داشتند اما باخت در این بازی باعث شد حواشی بیشتری به اردوی ذوب‌آهن تزریق شود و نتیجه آن جر و بحث لفظی منصوریان با یکی از هواداران ذوب‌آهن در جریان تمرینات این هفته تیمش بود.

به هر حال ذوب‌آهن در این فصل به جز برد ۱۲۰ دقیقه‌ای در خانه پارس جنوبی و در جریان مسابقات جام حذفی هنوز موفق به کسب پیروزی در لیگ نشده و بازی در مقابل شاهین بهترین فرصت برای ذوب‌آهن است تا اولین بازی ۳ امتیازی خودش در لیگ را پشت سر بگذارد.

تغییرات متوالی و بدون توقف منصوریان در ترکیب ۱۱ نفره تیمش هنوز جواب نداده و برعکس این بی‌ثباتی از لحاظ روحی روی تفکر بازیکنان تاثیر منفی داشته ولی با این حال منصوریان از لحاظ انگیزشی مربی موفقی است و می‌تواند از لحاظ هیجانی تیمش را به سطح خوبی برساند.

ذوب‌آهن ۴ امتیازی در شرایطی فقط ۳ امتیاز نسبت به شاهین بوشهر یک امتیازی بیشتر دارد که اصفهانی‌ها در این فصل برای بستن تیمشان هزینه مناسبی کرده‌اند و در طرف مقابل شاهین در اوج بی پولی و مشکلات مالی کار خودش را در لیگ ادامه می‌دهد.

بوشهری‌ها هفته گذشته در بازی خانگی خودشان پنج گل از پرسپولیس دریافت کردند و با تیمی بی روحیه و ناامید به اصفهان آمده‌اند تا در برابر ذوب‌آهن به میدان بروند و در این هفته‌ اخباری مبنی بر انتخاب علیرضا مرزبان به عنوان سرمربی این تیم به گوش رسید که تا به امروز قطعی نشده است و به احتمال زیاد به مانند بازی قبل باز هم مهرداد کریمیان به عنوان سرمربی موفق بر روی نیمکت شاهین خواهد نشست.

پیروزی ذوب‌آهن در این بازی و کسب ۳ امتیاز می‌تواند شاگردان علیرضا منصوریان را از بن بست امتیازگیری خارج کند و کار را در نیم فصل اول برای شاهین تمام کند. اما هر نتیجه دیگری جز برد در بازی فردا می‌تواند جایگاه علیرضا منصوریان را بر روی نیمکت تیمش لرزان‌تر از قبل کند. در این بازی که قرار است از ساعت ۱۸ روز جمعه دهم آبان در استادیوم فولادشهر آغاز شود سیدعلی‌اصغر مومنی به عنوان داور سوت خواهد زد.

کد خبر 395032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.