بازی امروز یک جنگ واقعی بود

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: من از تیم سپاهان انتظارات بیشتری داشتم زیرا تیم ما نیز تمرینات زیادی داشت، امیدوارم در بازی های بعد شاهد کیفیت بهتری از بازی تیم ما باشید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان محمدی راد پس از برد تیم والیبال سپاهان مقابل فولاد سیرجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی امروز یک جنگ واقعی بود، تیم سیرجان بازی خوبی را انجام داد زیرا تمریناتش را زود شروع کرده بود.

وی ادامه داد: تیم سیرجان در این سالن خوب بازی کرد و ما در هر ست که پیروز شدیم تیم سیرجان بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

سرمربی تیم والیبال سپاهان اضافه کرد: من از تیم سپاهان انتظارات بیشتری داشتم زیرا تیم ما نیز تمرینات زیادی داشت، امیدوارم در بازی های بعد شاهد کیفیت بهتری از بازی تیم ما باشید.

محمدی راد با اشاره به این که امسال لیگ طولانی را در پیش خواهیم داشت افزود: اگر کیفیت بازی خود را حفظ کنیم می‌توانیم نتیجه ای که شایسته نام سپاهان است را کسب کنیم.

وی در رابطه با سطح داوری این بازی گفت: اشتباهات داوری برای هردو تیم وجودداشت، من سعی می‌کنم اعتراض های کمتری به داوری بکنم و این اشتباهات در بازی های اول لیگ طبیعی است.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در پاسخ به سوال اینکه حمایت های باشگاه از تیم والیبال چگونه بوده است؟ افزود: سپاهان اولین سالی است ک تیم والیبال را اضافه کرده است و نیاز به زمان است که این تیم به آنچه که لایق است برسد، باشگاه سپاهان حمایت های لازم را انجام می‌دهد و بهترین شرایط را برای ما فراهم کرده اند.

محمدی راد با اشاره به اینکه هواداران حمایت های لازم را انجام دادند ادامه داد: از نظر من تیم سپاهان نیاز به زمان دارد تا تمام جایگاه های این ورزشگاه پر بشود و امیدوارم هوادارن نیز تیم سپاهان را مورد حمایت قرار بدهند.

کد خبر 395007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.