۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
جمعه طلسم لعنتی را می شکنیم

ششصد و پانزدهمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و پنجاه و هشتمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نقشه های پسران طلایی برای فتح جم" تیتر اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که اشاره به دیدار هفته نهم سپاهان برابر پارس در جم دارد. سپاهانی ها با کسب این سه امتیاز به صدرنشینی خود ادامه خواهند داد.

"قدرت مان را در دیدار با سپاهان هم نمایش می دهیم" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی جم بیان شده است. کمالوند ضمن اشاره به دیدار برابر سپاهان اظهار داشت: خیلی ها درصدد سقوط پارس و عدم نتیجه گیری این تیم هستند اما من اجازه نخواهم داد این اتفاق بیفتد و حتی اگر قرار باشد با هزینه شخصی به جم برویم این کار را می کنیم و با قدرت برابر سپاهان بازی خواهیم کرد.

"مذاکره با سلطانی مهر تا این لحظه نه" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است که فتاحی سرپرست سپاهان خبر مذاکره سپاهانی ها را با محمد سلطانی مهر هافبک سابق سایپا و تیم ملی امید را تکذیب می کند.

"جمعه طلسم لعنتی را می شکنیم" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به نقل از وحید محمدزاده بازیکن ذوب آهن بیان شده است. محمدزاده از پایان طلسم نبردن ذوب آهن در این هفته و برابر شاهین بوشهر خبر می دهد.

"ذوب آهن آرامش می خواهد دوستان" دیگر عنوان این رسانه است که از درگیری های لفظی یکی دو هوادار ذوب آهن با سرمربی این تیم  نوشته و هواداران را به تزریق آرامش برای کسب نتیجه توسط این تیم دعوت می کند.

"تماشای دیدار ذوب آهن و شاهین رایگان است"وشاهین را نبریم یعنی تیم بیمار است" عناوین پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 394982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.