حضور وزیر بهداشت برای پاسخگویی به سؤال ۴ نماینده مجلس

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت پاسخ به سوال نمایندگان برای نشست هفته آتی خود دعوت کرده است.

به گزارش ایمنا، دستور کار جلسات کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه تا سه شنبه (۱۲ تا ۱۴ آبان) اعلام شده است که بر این اساس در روز دوشنبه این کمیسیون به مرور اخبار و بررسی موضوع دانشجونی و آموزش پزشکی مطرح در سطح جامعه با حضور مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد، سازمان سنجش، انجمن آموزش پزشکی و مسئولین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی خواهد پرداخت.

بر اساس این گزارش کمیسیون بهداشت و درمان روز سه‌شنبه (۱۴آبان ماه) از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دعوت کرده تا به سوالات بیت‌الله عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس، سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائمشهر، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده پاسخ دهد.

بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص اجراء بند الف ماده ۷۰ برنامه ششم توسعه و بند ج تبصره ۱۷ قانون بودجه ۱۳۹۸ با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت، مسئولین سازمان برنامه و بودجه و مسئولین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز دستور کار بعدی این کمیسیون است.

منبع: خانه ملت

کد خبر 394971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.