ایجاد شورای اسلامی کار در شهرداری زرین‌شهر

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری زرین‌شهر از آغاز فعالیت شورای اسلامی کار در این شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، علیرضا سودایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روابط مناسب بین کارگر و کارفرما همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و در این بین شوراهای اسلامی کار نقش موثری را در ایجاد محیطی به دور از تنش و ارج‌ نهادن منصفانه به کار بر عهده دارد.

وی با اشاره به نقش نظارتی و برنامه‌ریزی شورای اسلامی کار همچنین ایجاد زمینه همکاری و مشارکت کارکنان، افزود: ایجاد روحیه همکاری بین پرسنل شهرداری به منظور پیشرفت سریع امور شهر، بالا بردن آگاهی کارکنان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و نظارت بر امور واحدها به منظور اطلاع‌رسانی از انجام صحیح کار و ارائیه پیشنهاد سازنده به معاونت‌های مختلف شهرداری از مسائلی بود که در دوره پنجم مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری زرین‌شهر تصریح کرد: با توجه به فعالیت ۱۹۰ نفر کارگر دائم در این شهرداری و به استناد قانون "تشکیل شوراهای اسلامی کار" مصوب ۳۰ دی‌ماه ۶۳ مجلس شورای اسلامی، پس از انجام مکاتبات مورد نیاز با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و طی فرایند قانونی برگزاری مجمع عمومی، برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار شهرداری در دستور کار قرار گرفت.

سودایی ادامه داد: پس از طی مراحل قانونی، هفت نفر از کارگران به منظور انتخاب چهار نفر عضو اصلی شورای اسلامی کار شهرداری زرین‌شهر نامزد شدند که پس از تایید اداره کار سرانجام انتخابات این شورا با حضور ۱۲۰ نفر از کارگران شهرداری برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار شهرداری زرین‌شهر با حضور و نظارت نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، اضافه کرد: پس از شمارش آرا امیرحسین کوهستانی، منصور طغیانی، مصطفی سلیمیان و امیر برومند به ترتیب اکثریت آرا به عنوان اعضای این شورا انتخاب شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری زرین‌شهر عنوان کرد: پس از برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار این شهرداری، نخستین جلسه آن با حضور اعضاء برگزار و از بین منتخبان امیرحسین کوهستانی به عنوان رییس شورا، مصطفی سلیمیان نایب رییس، منصور طغیانی خزانه‌دار، امیر برومند به عنوان منشی و ابوالفضل آبکار به سمت نماینده شهردار در این شورا تعیین شدند.

سودایی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده اعتبارنامه‌های اعضاء و مجوز ثبت شورای اسلامی کار شهرداری زرین‌شهر توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان صادر شد.

کد خبر 394945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.