نمایشی از بهار رنگ‌ها در فصل پاییز

مدیر مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گل‌ها گفت: در نمایشگاه و جشنواره‌ای که از ۱۰ تا ۲۰ آبان ماه در محور میانی باغ گل‌های اصفهان برگزار می‌شود، نزدیک به ۴۰۰ سبد و گلدان‌های گل با تنوع ۲۰۰ رنگ و گونه مختلف در محور اصلی باغ گل‌ها اضافه شده و فضای باغ گل‌ها را متحول کرده است.

سیدمحمد رقیب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به برگزاری جشنواره گل‌های داوودی در شهر اصفهان که از ۱۰ تا ۲۰ آبان ماه در محور میانی باغ گلهای شهر اصفهان برگزار می شود، ساخت المان‌های زیبا با فرم داربست و شکل پروانه با استفاده از انواع گل‌های شاخه بریده داوودی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در جشنواره گل‌های داوودی شهر اصفهان۳۰ هزار گلدان داوودی در ۲۰۰ نوع برای نمایش عموم عرضه خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه در باغ گل‌ها بیش از ۱۰۰۰ گونه گیاهی وجود دارد، تنوع درختان و درختچه‌های آن نیز بسیار زیاد است برخی از گونه‌ها منحصر به فردِ باغ گل‌ها است و خزان خاصی را در معرض دید همگان به نمایش گذاشته و بهاری از رنگ‌ها را در این مجموعه به فضای پاییزی اضافه کرده و در مجاورت گل‌های داوودی منظره بسیار زیبا و دل انگیزی را ایجاد کرده است.

مدیر مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گل‌ها ادامه داد: در جشنواره گل‌های داوودی شهر اصفهان ۳۰ هزار گلدان داوودی در ۲۰۰ واریته و نوع برای نمایش عموم عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: گونه‌های گل‌ داوودی در مرکز تحقیقات محمودآباد وابسته به سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان پرورش یافته‌ است.

رقیب با بیان اینکه جشنواره گل‌های داوودی شهر اصفهان از ۱۰ تا ۲۰ آبان ماه سال‌جاری از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب آماده بازدید علاقمندان است، تصریح کرد: در این نمایشگاه امسال امکان خرید و فروش وجود ندارد.

کد خبر 394939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.