امیدوارم منصوریان به من اعتماد کند/ با استیلی به المپیک صعود می کنیم

دروازه بان جوان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: کرد: امیدوارم با توجه به شرایطی که در حال حاضر دارم، علیرضا منصوریان به من اعتماد کند و بتوانم برای تیم ذوب آهن درون دروازه قرار گیرم.

معراج اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط بازی در تیم ملی امید و دیدار مقابل استرالیا، اظهار کرد:  با توجه به بهتر شدن شرایط و بردی که مقابل استرالیا داشتیم احتمال این‌که از گروه صعود کنیم بیشتر است و راه همواری در پیش داریم.

 وی در خصوص این‌که حضورش در تیم ملی فوتبال امید با تغییرات زیادی همراه بوده است، گفت: این تغییرات همیشه در فوتبال بوده است. من با دعوت کرانچار به تیم آمدم و بعد از رفتن او، فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی فوتبال امید شد و در حال حاضر نیز حمید استیلی هدایت تیم را بر عهده دارد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال امید ادامه داد: با آمدن حمید استیلی امکانات و وضعیت تیم بهتر شده و بازیکنان احساس راحتی با او می‌کنند. مطمئن هستم می توانیم با استیلی به المپیک صعود کنیم.

وی ادامه داد: بعد از باخت سنگین مقابل ازبکستان، برد شیرینمان مقابل استرالیا باعث شد روحیه تیم بهتر شود. تیم ملی فوتبال امید استرالیا یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا از  لحاظ بدنی و تاکتیکی است و ما توانستیم نمایش خوبی در مقابل آن‌ها داشته باشیم.

اسماعیلی با اشاره به عملکردش در بازی مقابل استرالیا، گفت: تمرینات خود را بیشتر کرده ام و می خواهم به روند رو به روشدم ادامه دهم.

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه یکی از دوازه بان های تیم فوتبال ذوب آهن است، اظهار کرد: امیدوارم  با توجه به شرایطی که در حال حاضر دارم، علیرضا منصوریان به من اعتماد کند و بتوانم برای تیم درون دروازه قرار گیرم.

وی ادامه داد: تمام تلاشم را می‌کنم تا در این فصل بازی کنم، اما تصمیم نهایی با کادر و سرمربی است.

به گزارش ایمنا، معراج اسماعیلی در زمان کرانچار به تیم ملی امید دعوت شد و توانست در ادامه عملکرد خوبی از خودش به نمایش بگذارد و تبدیل به سنگربان اول مرد کروات شود. پس از رفتن کرانچار فرهاد مجیدی نیز از اسماعیلی به عنوان دروازه بان اول تیمش استفاده کرد و با ایجاد تغییرات و آمدن استیل، بازهم معراج به عنوان گلر اول امیدها برگزیده شد. منصوریان در فصل گذشته لیگ برتر در دو دیدار از اسماعیلی استفاده کرد که عملکرد مناسبی داشت و توانست انتظار ها را بر آورده کند.  با توجه به ضعف یوسف بهزادی و محمد باقر صادی در چهارچوب دروازه تیم فوتبال ذوب آهن، باید دید منصوریان به دروازه بان خوش آتیه، جوان و آینده دار تیمش اعتماد می کند؟

کد خبر 394934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.