پلیس امنیت بسیار خوبی در کرمانشاه ایجاد کرده است

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرمانشاه  با قدردانی از اقدامات نیروی انتظامی در جامعه، گفت: پلیس امنیت خوبی در کلانشهر کرمانشاه ایجاد و آن را به یکی از امن‌ترین نقاط کشور تبدیل کرده است.

سالار احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حضور مقتدرانه پلیس در عرصه امنیت آفرینی باعث شده تا خادمان مردم در دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف از جمله شورای شهر با فراغ بال امور مردم را رسیدگی کنند.  

وی ادامه داد: امروز امنیت در سطح مطلوب آن در شهر کرمانشاه برقرار است و اکثر شهروندان نیز از آن رضایت کافی دارند که این به خاطرتلاش‌های شبانه روزی ماموران زحمتکش انتظامی است.  

احمدزاده تصریح کرد: در سال‌های اخیر و به ویژه در فصل بهار و تابستان شاهد افزایش محسوس رشد گردشگر در استان و شهر کرمانشاه بوده‌ایم که قطعا امنیت ایجاد شده توسط پلیس در رشد این آمار تاثیر گذار بوده است.  

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرمانشاه در ادامه از سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان نیز به نیکی یاد کرد و گفت: وی فرمانده ای با درایت، کاردان و مقتدر است که با حضور ایشان در مسند رئیس پلیس کرمانشاه، امنیت موجود افزایش یافته است.  

وی گفت: خوشبختانه شورای شهر و شهرداری  کرمانشاه از دیرباز همکاری خوبی با پلیس خصوصا معاونت اجتماعی و پلیس راهنمایی و رانندگی داشته و برنامه های مشترک زیادی در راستای نشاط شهروندان اجرا شده است.  

احمد زاده تاکید کرد: شورای شهر و شهرداری کرمانشاه برای افزایش تعامل موجود با پلیس کرمانشاه در حوزه های مختلف آمادگی کامل دارد.

کد خبر 394927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.