رسانه‌ها احساس مسئولیت را در شهروندان ایجاد می‌کنند

شهردار رفسنجان گفت: رسانه‌ها احساس مسئولیت را در شهروندان ایجاد و آنان را به افرادی مطالبه‌گر تبدیل می‌کنند.

به گزارش ایمنا، محمدرضا عظیمی‌زاده، اظهار کرد: کار شهرداری به گونه‌ای است که با همه بخش‌های زندگی مردم سر و کار دارد و مردمی که در شهر هستند همواره عملکرد شهرداری را می‌بینند و قضاوت می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم در حوزه شهری، عمرانی و زیباسازی پیشنهاد دارند و این نشان می‌دهد آنان نسبت به شهر خود احساس مسئولیت می‌کنند.

شهردار رفسنجان تصریح کرد: مردم باید مطالبه‌گر باشند و از شهرداری و سایر نهادها بخواهند که خدمات شایسته انجام دهند.

عظیمی‌زاده تاکید کرد: درخواست‌های مردم در مسائل شهری نسبت به سال‌های قبل بیش از ۵۰ برابر شده است که نشان می‌دهد آگاهی آنان به حقوق و تکالیف شهری افزایش یافته است.

وی افزود: شهرداری نقد منصفانه را می‌پذیرد، نقد مردم به ما کمک می‌کند خدمات بهتری ارایه دهیم، البته اطلاع‌رسانی رسانه‌ها در این زمینه بسیار موثر است.

شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: شهرداری با حداقل امکانات و هزینه  پنج پاتوق فرهنگی ایجاد کرده که بازخورد خوبی در بخش‌های فرهنگی داشته است و شهروندان زیادی از این مکان‌ها استفاده می‌کنند.

عظیمی‌زاده تاکید کرد: تنها مردم رفسنجان می‌توانند به شهر خود خدمت کنند و اگر آن‌ها کاری در این زمینه انجام ندهند به شهر نکنند دیگران کار زیادی نمی‌توانند انجام دهند، پس باید نگرش مردم را به شهر عوض کنیم.

کد خبر 394922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.