مهار حریق یک واحد مسکونی در کاشان

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با اشاره به وقوع حادثه حریق در یک باب منزل مسکونی دراین شهر، گفت: این حادثه با حضور عوامل ایستگاه شماره (۲) سازمان آتش‌نشانی مهار شد و میزان خسارات وارده درنتیجه آن نیز از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

محمدمسعود چایچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان با اشاره به وقوع حریق در یک باب منزل مسکونی در ساعات اولیه صبح امروز در این شهر، اظهار کرد: مجاورت آبگرمکن و موتورسیکلت سبب بروز این حادثه شد.

وی تاکید کرد: این حادثه با حضور عوامل ایستگاه شماره (۲) سازمان آتش‌نشانی مهار شد و میزان خسارات وارده درنتیجه آن نیز از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشان خاطرنشان کرد: متاسفانه باوجود هشدارهای سازمان آتش‌نشانی مبنی بر غیر ایمن بودن نصب آبگرمکن در مجاورت وسایل نقلیه به خصوص داخل حیاط و پارکینگ، تکرار این عمل توسط یکی از شهروندان در بلوار مفتح برای دومین بار در سال جاری باعث آتش‌سوزی و بروز خسارات مالی شد.

چایچی اضافه کرد: کم‌توجهی برخی از شهروندان به هشدارهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برای برگزاری بدون حادثه مراسم عزاداری در ایام ماه محرم و صفر و الزام به رعایت نکات ایمنی در مساجد و تکایا باعث بروز حوادثی دراین ایام شده است.

وی با اشاره به وقوع حادثه حریق در یکی از مساجد کاشان در ساعات اولیه بامداد امروز، اظهار کرد: روشن کردن شمع توسط تعدادی از شهروندان و رها کردن آن در مجاورت پوشش‌های قابل اشتعال در این مکان، سبب آتش‌سوزی و بروز خسارت شد.

کد خبر 394921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.