التهاب در تمرین اخیر سبزپوشان

سیصد و بیست و هفتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ذوب آهنی ها دخالت نمی کردند نتیجه می گرفتم" عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از امید نمازی سرمربی سابق ذوب آهن مطرح شده است. نمازی که فصل گذشته یازده بازی هدایت سبزپوشان اصفهانی را برعهده داشت و در نهایت پس از کسب نتایج ضعیف از این تیم کنار گذاشته شد، اکنون با مقایسه شرایط حال حاضر ذوب آهن نسبت به فصل قبل اظهار کرد: ذوب آهن این فصل نسبت به فصل گذشته در شرایط بهتری قرار دارد و مهاجمان و بازیکنان خوبی نیز در اختیار دارد، اما دلیل نتیجه نگرفتن شان را می بایست از کادر فنی سوال کرد. وی ادامه داد: زمانی که من سرمربی ذوب آهن بودم تیم خیلی خوب و به روز بازی می کرد تنها در ضربات آخر مشکل داشتیم که در صدد رفع آن بودیم، اما برخی دخالت ها مانع ادامه کار شد.

"التهاب در تمرین اخیر سبزپوشان" دیگر عنوان این رسانه است که خبر درگیری لفظی یکی از هواداران ذوب آهن را در تمرین این تیم با منصوریان می دهد که این هوادار ذوب آهن را میراث اصفهانی ها خوانده و از منصوریان به عنوان یک تهرانی می خواهد که به شهرش بازگردد و همین جمله شروع درگیری لفظی بین سرمربی و هوادار ذوب آهن می شود و منصوریان از او می پرسد که تا حالا کجا بودی و چرا هیچکدام از بازی های ذوب آهن را به ورزشگاه نمی آیی!

"سرمربی سابق سپاهان حالا در تیم ملی مولداوی" عنوان پایانی صفحه اول این رسانه است که خبر حضور انگین فیرات سرمربی ترک تبار سابق سپاهان را در تیم ملی مولداوی می دهد.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 394914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.