گول برزیلی بودنش را خوردم/ قرنطینه صدا در سیما

پس از کش و قوس‌های فراوان به نظر می‌رسد برزیلی بی کیفیت پرسپولیس از این تیم کنار گذاشته شده است، مهاجمی که معلوم نبود از کجا و به چه دلیل آمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،اخراج احتمالی جونیور براندئو از پرسپولیس و قطع امید کالدرون از او، حذف عجیب صدای عادل فردوسی پور در برنامه فوتبال برتر و حواشی تعطیلی تمرین روز گذشته استقلال مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -۸ آبان ماه - است.

"گول برزیلی بودنش را خوردم" عنوان اول "خبرورزشی" به نقل از اظهارات کالدرون است، سرمربی که به گوش می‌رسد از مهاجم بی کیفیت برزیلی خود قطع امید کرده است و حالا گزینه نهم پرسپولیس بیش از همیشه نزدیک درب‌های خروج باشگاه قرار دارد.

"قرنطینه صدا در سیما" عنوان اول "شوت" در خصوص حذف عجیب صدای عادل فردوسی پور در یکی از گزارش‌های فوتبال برتر است، سانسوری که واکنش های زیادی در پی داشت و آنچه پیداست این است که عادل بیش از همیشه از صدا و سیما دور شده است، دوری که معلوم نیست تا چه موقع ادامه دار باشد.

"قابل توجه مهاجمان بیکار جهان" عنوان اول "هدف" است که کنایه سنگینی به استقلال و پرسپولیس زد، دو تیمی که آغاز فصل دو مهاجم خارجی خریداری کرده اند و از آنها ناراضی اند و در زمستان دوباره به دنبال جذب مهاجم هستند.

"بارندگی و تعطیلی تمرین استقلال را لغو کرد" عنوان "ابرار ورزشی" در خصوص اظهارات زرینچه در مورد تعطیلی تمرین استقلال بود، موضوعی که عصبانیت شدید استراماچونی را در پی داشت و بازیکنان استقلال نیست با اقداماتی در صفحات مجازی به این اتفاق انتقاد کردند.

"امیدوارم نتیجه فقط در زمین فوتبال تعیین شود نه مثل بازی آخر استقلال" عنوان اول "ایران ورزشی" است که به گفته‌های اعتراضی کالدرون در مصاحبه با این روزنامه اشاره دارد، اظهاراتی که به نظر قابل تامل می‌آید اما شاید کمی زیاده روی در آن باشد.

"فصل بی پولی" عنوان اول "پیروزی" است که به مشکلات مالی عجیب پرسپولیس اشاره دارد، مشکلی که سال‌هاست دامان تیم‌های بزرگ را گرفته است و اخیرا کالدرون نیز نسبت به آن صحبت‌هایی انجام داد.

کد خبر 394904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.