افزایش مبادی ورودی و خروجی فردیس

سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به ترافیک موجود در خطوط حمل و نقلی این شهر، گفت: افزایش مبادی ورودی و خروجی فردیس به صورت ویژه در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، مسعود نجفی با اشاره به راه‌های مواصلاتی فردیس به کرج و تهران و حجم بالای ترافیک موجود در معابر این شهر، اظهار کرد: مدیریت شهری فردیس با بررسی راه‌های مختلف و ایجاد محورهای مواصلاتی جدید دنبال روان‌سازی و کاهش ترافیک این شهر است.

وی با اشاره به امکان ادامه مسیر بلوار کامیون‌داران و اتصال آن به فردیس، اضافه کرد: مطابق طرح تفصیلی معبری ۳۵ متری در حاشیه کانال آب قرار دارد که قصد داریم با برگزاری جلسه‌ای با شرکت‌های آب منطقه‌ای و راه‌آهن، موضوع را پیگیری  و تعیین تکلیف کنیم تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک، بلوار نماز فردیس را به بلوار کامیون‌داران کرج متصل کنیم.

سرپرست شهرداری فردیس ادامه داد: با اتصال بلوار نماز به بلوار کامیون‌داران، ترافیک جاده ملارد و پل فردیس و ترافیک موجود در پشت ریل راه‌آهن تقاطع شیخ‌آباد و حسین‌آباد رفع می‌شود.

نجفی با بیان اینکه طرح مطالعاتی مدیریت شهری فردیس برای اتصال محورهای مواصلاتی شهرک وحدت به شمال رودخانه و جاده مخصوص در حال انجام است، تصریح کرد: قصد داریم به واسطه معبری، شهر فردیس را به جاده مخصوص در شمال رودخانه متصل کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات در دستور کار مدیریت شهری فردیس، افزایش مبادی ورودی و خروجی شهر است و تحقق این امر نیازمند همکاری دیگر ارگان‌ها است.

کد خبر 394826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.