فرود اضطراری پرواز تهران – آبادان در فرودگاه اصفهان با ۱۱۷ مسافر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: پرواز تهران – آبادان که به دلیل نقص فنی دچار حادثه شده بود بدون هیچ آسیبی در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان فرود آمد.

محسن مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اعلام فرود اضطراری هواپیمای مسافربری تهران - آبادان در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اظهار کرد: به محض اعلام حادثه به مرکز Eoc ازفرودگاه شهید بهشتی اصفهان در ساعت ۲۰:۵۰ تیم‌های امدادی و واکنش سریع این جمعیت به محل حادثه اعزام شده و به همراه تیم‌های امدادی سایر دستگاه‌ها به حالت آماده باش در آمدند .

وی تصریح کرد : خوشبختانه هواپیمای مذکور با ۱۱۷ مسافر در فرودگاه اصفهان سالم به زمین نشست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه ۱۴ تیم امداد و نجات هلال احمر برای امدادرسانی به فرود اضطراری هواپیمای تهران – آبادان اعزان شده است، افزود: این تیم‌ها از پایگاه‌های مبارکه، کوهپایه، شاهین شهر،  خمینی‌شهر، فلاورجان، واکنش سریع اصفهان، برخوار و نجف آباد بودند و مجموعا تعداد۵۷ نفراز پرسنل و عوامل امدادی دراین عملیات شرکت داشتند.

همچنین منصور شیشه فروش، مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان در این خصوص اظهار کرد: پرواز شماره ۵۶۹۵ شرکت هواپیمایی آتا تهران را به مقصد آبادان ترک کرده بود به علت نقص فنی در سامانه چرخ در فرودگاه اصفهان فرود اضطراری انجام داد.

وی افزود:خوشبختانه با و جود تمهیدات ایمنی و امداد رسانی در باند فرودگاه اصفهان این پرواز به سلامت نشست و همه مسافران در سلامت کامل هستنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:مسئولان فرودگاه اصفهان در صدد پرواز جایگزین هستند.

کد خبر 394824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.