"AirPods Pro"؛ هدفون ویژه ورزشکاران

ایرپاد پرو (Airpod pro) مدل جدید هدفون بی‌سیم اپل است که قابلیت از بین‌بردن صدهای اطراف را دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، "ایر پاد پرو"، دارای طراحی جدید با بدنه فلزی است که می‌تواند نویزهای محیط اطراف را از بین ببرد. این هدفون در برابر آب مقاوم است؛ بنابراین برای استفاده در سالن‌های ورزشی بسیار مناسب است. ایر پاد پرو، بزرگ‌تر از ایرپاد معمولی بوده و ارتفاع آن نسبت به مدل قبلی افزایش پیدا کرده است. این هدفون همانند مدل قبلی خود می‌تواند فرامین صوتی را تشخیص دهد.

ویژگی مشترک محصول جدید با ایرپادهای دیگر در زمینه شارژدهی آن است، به طوری که کاربران با هر بار شارژ کردن، می‌توانند برای مدت پنج ساعت با آن کار کنند. افراد می‌توانند بنا بر خواسته خود از قابلیت از بین‌بردن نویز (Active Noise Cancellation) یا حالت شفاف (Transparency mode) این هدفون استفاده کنند؛ زمانی که حالت از بین‌بردن نویز فعال باشد آن‌ها می‌توانند تقریبا حدود چهار ساعت و نیم از آن استفاده کنند.

افرادی که تمایل ندارند صداهای پس زمینه را بشنوند حالت اول را فعال می‌کنند و کاربرانی که ترجیح می‌دهند علاوه بر صدای پخش‌شده، صدای محیط اطراف خود مانند صدای بوق ماشین‌ها را نیز بشنوند، حالت دوم را فعال می‌کنند؛ به منظور انتخاب یکی از این دو حالت، یک سنسور روی هدفون تعبیه شده است. همچنین این سنسور به کاربران اجازه می‌دهد  به طور مستقیم به تماس‌های خود پاسخ دهند و آهنگ مورد نظر خود را پخش یا قطع کنند.

یکی از مشکلاتی که بیشتر افراد با ایرپادها دارند این است که به درستی در گوش فرد جای نمی‌گیرند. اما ایرپاد پرو، دارای سه سایز متفاوت است که هر سه مدل آن بسیار نرم بوده و از سیلیکون انعطاف‌پذیر تشکیل شده است، به طوری‌که متناسب با خطوط گوش هر فرد در جای خود قرار می‌گیرد. قیمت این دستگاه ۲۴۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 394822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.