ساخت فضاهای جدید در آستان آقاعلی عباس بادرود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در دوره گذشته جهت ارائه خدمات رفاهی به زائران هتل و سوئیت ساخته شده است اما جوابگوی خیل عظیم زوار نیست و اداره کل اوقاف اصفهان تلاش خواهد کرد تا در آینده در این آستان؛ فضاهای قدیمی تخریب و فضای جدید با شکل جدید ساخته شود.

حجت الاسلام محمد حسین بلک در گفت وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون برنامه های هفته وقف اظهار کرد: در هفته وقف ۲۵۰ عنوان برنامه متنوع در بقاع متبرکه استان اصفهان جهت اجرا پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه امور وقف فقط مربوط به گروه و یا نهاد و ارگانی نیست بلکه همه آحاد جامعه اسلامی را دربرمی گیرد، تصریح کرد: امروزه باید وقف با توجه به نیاز مردم جامعه صورت گیرد و ما باید در این زمینه اطلاع رسانی کرده و برنامه ریزی های لازم را اختصاص دهیم.

مدیر کل اوقاف اصفهان با بیان اینکه برنامه ریزی روی تامین نیاز های جامعه می تواند سبب تشویق وقف های جدید شود، گفت: موقوفات در همه حوزه ها می تواند سبب جلب اعتماد مردم شود و امروزه وقف در زمینه کمک به دانش آموزان بی بضاعت و آزادی زندانیان و تهیه دارو و درمان اقدامات لازم را انجام داده است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به مراسم سنتی چهل و هشتم که در آستان مقدس آقا علی عباس (ع) برگزار شد، گفت: برگزاری این مراسم ماحصل تلاش بسیاری از خدمتگزارانی است که در کسوت های مختلف انجام وظیفه کرده اند و افتخار مهمانپذیری و میزبانی  از زائران و مجاوران را داشته اند.

 وی در خصوص اقدامات اداره کل اوقاف جهت تأمین و تجهیز امکانات اقامتی برای زائران آستان مقدس آقا علی عباس(ع) خاطرنشان کرد: در دوره گذشته جهت ارائه خدمات رفاهی به زائران هتل و سوئیت ساخته شده است که جوابگوی خیل عظیم زوار نیست و اداره کل اوقاف اصفهان تلاش خواهد کرد تا در آینده در این آستان؛ فضاهای قدیمی تخریب و فضای جدید با شکل جدید ساخته شود.

کد خبر 394804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.