مهرستان دغدغه ای از جنس نوجوان

به مناسبت روز نوجوان و نمایشگاه عکس ملی مهرستان افتتاح می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، محمدعلی طیب نیا دبیر اجرایی جشنواره مهرستان با اشاره به اهمیت دوران نوجوانی به عنوانی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین دوره های زندگی گفت: به مناسبت روز نوجوان و اهمیت این دوران اقدام به برگزاری جشنواره ملی عکس مهرستان کردیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی در مورد نوجوانان و خانواده ها به فقدان عکس با این موضوع مواجه شدیم به همین دلیل اقدام به برگزاری این جشنواره کردیم.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره حساس کردن افراد جامعه، هنرمندان و دغدغه مندان در حوزه نوجوان است. نوجوانی یکی از دوره‌های مهم و حساس زندگی انسان به‌شمار می‌رود؛ دوره‌ای که فرد با نقش‌ها و مسئولیت‌های جدید در خانواده و جامعه روبه‌رو می‌شود و شخصیت او در این ایام شکل می‌گیرد.

طیب نیا افزود: تعداد آثار دریافتی به این جشنواره ۱۷۵۱ اثر بود که این آثار از عکاسان ۲۲ استان کشور به دبیرخانه ارسال شده است.

وی تصریح کرد: داوران این جشنواره آقایان افشین آذریان، اسحاق آقایی و امیرحسین کمالی بودند که پس از داوری چندمرحله‌ای آثار دریافت‌شده، ۵۶ اثر برگزیده از ۴۶ عکاس را انتخاب کردند و این آثار به نمایشگاه راه یافت.

دبیر اجرایی جشنواره مهرستان ادامه داد: مرکز احیای اندیشه و سیره علوی با همکاری حوزه هنری استان اصفهان نمایشگاه عکس مهرستان را در ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۸ آبان ماه در گالری سعدی افتتاح می کند و این نمایشگاه تا ۱۳ آبان ماه جهت بازدید عموم دایر است.

کد خبر 394796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.