آزادسازی مسیر خیابان شهیدعزیزی با تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز

مدیر منطقه یک شهرداری تبریز از آزادسازی مسیر خیابان شهید عزیزی با تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد.

به گزارش ایمنا، رضا پاک‌نهاد اظهار کرد: خیابان شهید عزیزی که یکی از طرح‌های مهم مسیرگشایی منطقه در راستای ایجاد راه مناسب برای عبور و مرور شهروندان در مسیر خیابان کریم خان ضلع جنوبی به دروازه و بالعکس است، در سنوات قبل بخشی از این محدوده تملک شده و در بخش دیگر متاسفانه ساخت و ساز غیرمجاز انجام شده و تعدادی مغازه سد راه بازگشایی بود که در دستور کار منطقه قرار گرفت تا تعیین تکلیف شوند.

وی گفت: بر همین اساس طبق رای کمیسیون ماده صد شهرداری و با حکم دادستانی، جهت بازگشایی مسیر جدیدالاحداث خیابان شهید عزیزی مغازه‌های بدون مجوز تخریب و اقدامات لازم جهت بازگشایی این مسیر در دست اجرا است.

مدیر منطقه یک شهرداری تبریز افزود: طی بازدیدی که چندی پیش از محل مذکور انجام شده و با شهروندان این مسیر گفت‌وگو کرده‌ایم، قول بازگشایی و تسریع در عملیات رهاسازی مسیر داده شد که با تمام توان در این جهت پیش رفته تا شاهد رفع معضلات و مشکلات این مسیر باشیم؛ با رای صادره و پیگیری‌های فراوان هم اکنون شاهد آزادسازی مسیر خواهیم بود.

پاک‌نهاد تصریح کرد: پس از صدور حکم دادستانی مبنی بر تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز واقع در مسیر سریعا اقدامات لازم از سوی واحد اجرای احکام منطقه انجام پذیرفت.

کد خبر 394793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.