پیش بینی تداوم بارندگی ها در شمال و غرب اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: بارندگی ها در مناطق شمالی و غرب استان تا اواخر وقت امروز ادامه دارد.

زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم ناپایداری های جوی در استان طی امروز، اظهار کرد: در مناطق شمال غرب، شمال و شمال شرق استان امروز تا اواخر وقت شرایط برای بارش های رگباری، گاهی همراه با رعد و برق مهیا است.

وی افزود: وضعیت جوی سایر مناطق استان نیز به صورت نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید و بارش های پراکنده خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، ادامه داد: شهرستان مبارکه با دمای ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و سمیرم و چادگان با دمای  دو درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

سیدان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا به هشت درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

وی با اشاره به بارندگی های روز گذشته در سطح استان، گفت: بیشترین بارش ها از شهرهای اردستان با میانگین ۲۲ میلی متر، میمه با میانگین ۱۲ میلی متر، نطنز با میانگین ۸.۷ میلی متر، بادرود با میانگین شش میلی متر، برزوک با میانگین ۵.۵ میلی متر و سمیرم با میانگین پنج میلی متر گزارش شده است‌. کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان خاطرنشان کرد: سامانه بارشی ضعیف در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان فعال خواهد بود.

کد خبر 394786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.