محشری از خدمت خالصانه در مشهد

رئیس شورای اسلامی مشهد عرصه خدمت‌رسانی شهروندان به زائران امام رضا(ع) را به محشری از جنس خدمت خالصانه و میهمان نوازی عاشقانه تشبیه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری پس از بازدید خود از روند خدمت‌رسانی به زائران امام هشتم در مشهد، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: گوشه گوشه میدان، شهری از خدمت شده و طنین خوش آمدگویی صحن و سرای عرصه را از آن خود کرده است؛ تو گویی محشری برپاست؛ محشری از جنس خدمت خالصانه و میهمان نوازی عاشقانه. این بار سفره عاشقی در میدان شهدا پهن شده است.

وی ادامه داد: میدانی که برای خیلی از مشهدی ها مکانی خاطره ساز و حماسی به حساب می آید و میعادگاهی از جنس مردم و شهداست. اما این بار کمی داستان فرق می کند؛ شلوغی عرصه میدان شهدا فقط به زائران و مجاوران عبوری از این شاهراه اصلی شهر محدود نمی شود. حال و روز این ایام میدان، زائر و مجاور را لَختی به آسایش و اسکان دعوت می‌کند تا محشر برپا شده محبان امام هشتم(ع) را با جان دل نظاره گر باشند.

رئیس شورای اسلامی مشهد تصریح کرد: این روزها میدان شهدای مشهد مردم سوگوار و مسئولان عزادار را در کنار هم دارد؛ همه با یک هدف گرد هم جمع شده اند و آن فقط و فقط عشق و دلدادگی به ولی نعمتشان است. برپایی غرفه ها و ایستگاه‌های پذیرایی از زائر، این روزها میدان شهدا را به نمایشگاهی از خدمت تبدیل کرده و جلوه های ویژه‌ای را به لنز دوربین های عکاسان هدیه می دهد. 

وی اضافه کرد: در کنار پاسخگویی دستگاه های مختلف شهری، استانی و کشوری به زائران حریم نورانی رضوی، حضور هیئت‌ها و دسته‌جات عزاداری و برپایی آئین‌های محلی عزاداری، بر شور و شعور فضای موجود در این میدان افزوده است. بی شک باید این عزم و همدلی بین مردم و مسئولان که نمود آن را در دهه آخر صفر مشاهده می کنیم، در بخش های مختلف زندگی اجتماعی مان تداوم یابد.

کد خبر 394778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.