نصب یادمان شهدا در گلزار شهدای زرند

شهردار زرند با بیان اینکه یکی  از کارهایی که به دنبال اجرایی کردن آن هستیم  نصب تمثال مبارک شهدای زرند به صورت کاشی‌های زیبا  در رواق‌های گلزار شهدای است، گفت: این طرح از حدود پنج ماه پیش آغاز و در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، محمدرضا مهدلو اظهار کرد: کمیته تخصصی در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت در شهرداری زرند تشکیل شده است و تمام پیشنهادات، راهکارها و برنامه‌هایی که به صورت مکتوب به شهرداری ارسال شده بود در این کمیته مورد ارزیابی قرار گرفت و در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه یکی  از کارهایی که به دنبال اجرایی کردن آن هستیم  نصب تمثال مبارک شهدای زرند به صورت کاشی‌های زیبا  در رواق‌های گلزار شهدای است، خاطرنشان کرد: این طرح از حدود پنج ماه پیش آغاز و در حال انجام است.

شهردار زرند افزود: بیش از ۶۰ درصد عملیات اجرایی این پروژه انجام و در  دو ماه آینده عملیات نصب و زیباسازی این گلزار انجام خواهد شد.

مهدلو با اشاره به برنامه‌های شهرداری در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: نصب کاشی‌نگاره با موضوع دفاع مقدس بر روی یکی از دیوارهای سطح شهر، نقاشی تصاویر دفاع مقدس، تعویض تابلوهای ورودی بهشت زهرا و نقاشی دیواری با موضوع شهادت و عاشورا بر روی دیوار سالن سوگواری از دیگر کارهایی است با هدف حفظ و احیای نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: به دنبال این هستیم که یادمان‌های فاخری در قالب المان‌های دائم شهدا و دفاع مقدس را در ورودی‌های شهر نصب کنیم که در این خصوص نیز طرح اولیه ارایه و منتظر تصمیم نهایی کارشناسان هستیم.

شهردار زرند با بیان اینکه شهدا فقط متعلق به خانواده‌هایشان نیستند بلکه به همه مردم تعلق دارند، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با انجام این فعالیت‌ها گوشه‌ای از زحمات شهیدان را جبران کنیم.

کد خبر 394770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.