جابه‌جایی بیش از ۲۳۵ هزار مسافر توسط قطارشهری مشهد

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از ثبت رکورد جدید در جابه جایی مسافر توسط خطوط قطار شهری مشهد خبر داد و گفت: در شب رحلت پیامبر (ص) و شب شهادت امام حسن مجتبی (ع)، بیش از ۲۳۵هزار مسافر توسط خط یک و خط دو قطار شهری جابه جا شدند.

وحید مبین‌مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: بالاترین رکورد ثبت شده در جابه جایی مسافر توسط خطوط قطار شهری مشهد ۲۱۵ هزار نفر بوده که پیش بینی می شود رکورد جابه جایی ۲۳۵ هزار نفر مسافر در شب شهادت امام رضا (ع) باز هم شکسته شود.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد با اشاره به سرویس‌دهی رایگان قطار شهری به مسافران در روز شهادت امام رضا(ع)، تصریح کرد: خطوط یک و دو قطار شهری مشهد در روزهای ایام پایانی ماه صفر با افزایش ساعات سرویس‌دهی و همچنین خدمت‌رسانی رایگان در روز سه شنبه هفتم آبان ماه ۹۸ مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) در خدمت زائران و مجاوران است.

وی گفت: سرویس‌دهی قطارشهری مشهد به زائران و مجاوران امروز- دوشنبه ششم آبان ماه ۹۸- مصادف با شب شهادت حضرت امام رضا (ع) از ساعت شش صبح آغاز شده و با یک ساعت افزایش در انتهای شب تا ساعت ۲۳ ادامه خواهد داشت.

مبین مقدم افزود: سرویس‌دهی این ناوگان در روز سه شنبه مصادف با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) با یک ساعت افزایش نسبت به روزهای تعطیل در ابتدای روز، از ساعت شش آغاز و تا ساعت ۲۲ بصورت رایگان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس "همه خادم الرضاییم" در ایستگاه شهدای قطارشهری مشهد طی این ایام، گفت: در این نمایشگاه که با مشارکت آستان قدس رضوی برگزار شده، تصاویری از خدمت‌ رسانی به کاروان های پیاده حرم مطهر رضوی و بارگاه و گلدسته‌های حرم مطهر در معرض دید مسافران قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد ادامه داد: اکران تصاویر و کلیپ‌های مناسبتی این ایام در بیش از ۷۰۰ مانیتور قطارها و ۱۵۰ مانیتور ایستگاه‌ها، سیاه‌پوش کردن ۳۴ ایستگاه این ناوگان و همکاری در تامین برق و آب مورد نیاز ایستگاه‌های صلواتی مجاور ایستگاه‌های قطار شهری از دیگر اقدامات این شرکت در ایام عزاداری روزهای پایانی ماه صفر است.

کد خبر 394766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.