دفن زباله‌های مازندران اکوسیستم سمنان را برهم زده است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: دفن زباله در مرز استان‌های مازندران و سمنان سبب تضییع حقوق مردم و برهم زدن اکوسیستم منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس آلبویه اظهار کرد: دفن نادرست زباله های مازندران در مرز دو استان سمنان و مازندران، اکوسیستم این استان و منابع مرتبط با آب و خاک سمنان را با تهدید جدی مواجه کرده است.

وی خواستار ارائه یک راهکار علمی برای دفن زباله‌های مازندران شد و افزود: این شیوه دفن زباله جدا از مردم شهرها و روستاهای مرزی مازندران حق مردم فولادمحله استان سمنان را ضایع کرده است.

رئیس شورای اسلامی استان سمنان، خاطرنشان کرد: دفن زباله مازندران در این منطقه و شیرابه‌های ناشی از آن آبخوان‌های این منطقه در شمال استان سمنان را تهدید و خاک اراضی کشاورزی را با خطر روبرو کرده است.

تحقق ارزش افزوده حق شهرداری‌ها است

وی از عدم بازگشت کامل ارزش افزوده به عنوان نادیده گرفتن حقوق شهرداری‌ها یاد کرد و گفت: وقتی شهرداری‌ها از طریق سازمان‌های مختلف همچون آتش نشانی‌ها و... موظف به ارائه خدمات به شهروندان هستند چرا اعتبارات ارزش افزوده نباید به طور کامل به مدیریت شهری داده شود؟.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه درآمد شهرداری‌ها و خصوصا شهرداری‌های کوچکتر هرساله کاهش می یابد، خواستار کمک به شهرداری ها شد

کد خبر 394760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.