ادامه حفاری تونل خط دو مترو به سمت ایستگاه عاشق اصفهانی تا ۱۵ روز آینده

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: از یک ماه گذشته اورهال TBM تونل غربی خط دو آغاز شده و تا ۱۵ روز آینده ادامه مسیر حفاری به سمت ایستگاه عاشق اصفهانی را آغاز خواهد کرد.

محمدرضا بنکدارهاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به سرعت انجام فعالیت‌ها در خط دو متروی اصفهان در یک ماه گذشته بیشترین شتاب حفاری را شاهد بوده و رکورد حفاری را در این خط بر جا گذاشتیم.

وی تصریح کرد: TBM تونل غربی خط دو متروی اصفهان یک ماه پیش از ایستگاه دارک وارد ایستگاه زینبیه شد و TBM تونل شرقی نیز روز جمعه این مسیر را طی کرد و بدون هیچ خطایی به ایستگاه  زینبیه رسید.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان با بیان اینکه از یک ماه گذشته اورهال TBM تونل غربی خط دو آغاز شده و تا ۱۵ روز آینده ادامه مسیر حفاری به سمت ایستگاه عاشق اصفهانی را آغاز خواهد کرد، افزود: متعاقب آن در یک ماه آینده TBM تونل شرقی خط دو مترو نیز اورهال خواهد شد و تا ایستگاه عاشق اصفهانی ادامه مسیر خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده تا قبل از نوروز امسال هر دو دستگاه حفار تونل‌های غربی و شرقی به ایستگاه عاشق اصفهانی می‌رسند.

بنکدارهاشمی با اشاره به رکوردهای صورت گرفته در روند حفاری تونل غربی و شرقی خط دوم متروی اصفهان حد فاصل ایستگاه دارک، شهرک امام حسین(ع) تا میدان امام علی(ع) گفت: در طول شش ماه حفاری دو تونل، پرسنل، پیمانکاران، مشاوران، ناظران و سایر عوامل این پروژه بزرگ با ثبت رکورد ۲۱ رینگ حفاری و سگمنت‌گذاری در شبانه‌روز معادل حدوداً ۳۰ متر که در کشور ایران بی‌سابقه بوده، اتفاق بزرگی را در اجرای پروژه رقم زدند.

وی افزود: اسفند سال ۱۳۹۷ عملیات حفاری تونل غربی خط دوم قطار شهری اصفهان حد فاصل ایستگاه دارک، شهرک امام حسین(ع) تا میدان امام علی(ع) و از خرداد امسال عملیات حفاری همزمان تونل شرقی این قسمت آغاز شد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان ادامه داد: تاکنون در دو تونل خط دوم قطارشهری اصفهان، نزدیک به یک هزار و ۶۰۰ متر رینگ‌گذاری و نزدیک به دو هزار و ۲۰۰ متر حفاری شده و حجم حفاری مکانیزه این بخش بیش از ۸۶ هزار متر مکعب است.

به گزارش ایمنا؛ مسیر اولویت بهره‌برداری خط دوم مترو اصفهان حدفاصل ایستگاه دارک شهرک امام حسین(ع) تا ایستگاه مدرس نجفی به طول ۱۴.۷ کیلومتر است.

کد خبر 394759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    0 0
    خسته نباشید، در کل کاش زودتر تموم گذشته از قدر دانی از اینکه بالاخره یادی از منطقه زینبیه کردید مردم واقعا دارن خسته میشن انشالله بدون هیچ مشکلی تموم بشهو یه سهولتی تو رفت امد بشه چون واقعا برای کسایی که کارشون دوره و ماشین ندارن خوب میشه با این کرایه های گرون