امدادرسانی هلال احمر اصفهان به ۳۳۸ حادثه ‌در مهرماه

مدیرعامل ‌جمعیت هلال احمر استان اصفهان از ارائه خدمات امدادی هلال احمر این استان در ۳۳۸ ‌حادثه و نجات ۳۰۰ نفر در مهرماه سال ‌جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل ازجمعیت هلال احمر استان اصفهان، محسن مومنی ‌با اشاره به عملیات امداد و نجات هلال احمر اصفهان ‌در یک ماه گذشته، اظهار کرد: این عملیات شامل ۱۴۵  عملیات جاده ای، ۸۱ مورد خدمات حضوری، ۲ حادثه ساحلی، ۱ حادثه آوار، ۷۶ حادثه شهری،۲۸ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۴ حادثه کوهستان ویک مورد خدمات مناسبتی بوده است.

وی تصریح کرد : در این حوادث  ۸۴۱  نفر دچار ‌حادثه شدند و در طی امدادرسانی به ‌حوادث رخ داده  ۳۰۰ نفر نجات یافتند که ۴۷  نفر آن‌ها به صورت سرپایی ‌درمان و ۲۵۳  نفر با آمبولانس هلال احمر به مرکز درمانی ‌انتقال ‌داده شدند.

مدیرعامل ‌جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: مجموع کل افراد اسکان داده شده در این مدت ۱۱۷ نفر بودند. همچنین یک هزار و ۶۸  نجاتگر و امدادگر این جمعیت ‌در قالب ۳۷۵ تیم امدادی  به همراه ۳۰۶ دستگاه آمبولانس ‌در این عملیات‌ امدادی حضور داشتند و نسبت به انجام ۱۸ مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پاسخگو بودند.

مومنی ‌خاطرنشان کرد : تمامی پایگاه‌های امداد ‌و نجات این ‌جمعیت در شعب هلال احمر استان آمادگی کامل برای خدمت رسانی به ‌حادثه دیدگان را دارند و شماره ۱۱۲ ندای امداد نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان خواهد بود.

کد خبر 394752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.