سرویس‌دهی رایگان خطوط اتوبوسرانی منتهی به حرم مطهر

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد از افزایش هفت درصدی ورود زائران به مشهد مقدس خبرداد.

به گزارش ایمنا، خلیل الله کاظمی با بیان اینکه تا امروز مطابق آمار پایانه مسافربری ورود زائران نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به تعطیلی‌های پیش رو میزان ماندگاری زائران نیز بیشتر باشد.

وی با تاکید بر اینکه در روز شهادت امام رضا (ع) قطار شهری و خطوط اتوبوسرانی منتهی به حرم مطهر از ساعت شش صبح تا ۲۴بامداد رایگان سرویس دهی خواهند کرد؛ ادامه داد: با توجه به بار ترافیکی که هر ساله در میدان انقلاب برای بازگشت زائران وجود داشت، امسال خروجی اتوبوس‌هایی که مقصد شمال کشور را دارند از بزرگراه کلانتری خواهد بود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد تصریح کرد: همچنین مرکز کنترل ترافیک ۲۴ ساعته فعال است اما با توجه به حجم میلیونی زائران و ترافیک موجود در سطح شهر از شهروندان درخواست داریم تا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته اتوبوس کافی برای برگشت زائران پیاده‌ای که به مشهد می‌آمدند وجود نداشت به همین خاطر امسال بخشی از اتوبوس‌های درون‌شهری و گردشگری را به صورت آماده‌باش قرار دادیم که نقل‌انتقالات درون استانی را انجام دهند.

کاظمی با اشاره به سرویس‌دهی تاکسی های درون شهری هم افزود: تعداد زیادی از تاکسی‌ون و مینی‌بوس های درون شهری را در حالت پیشخوان قرار داده ایم.  

کد خبر 394739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.