۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
وقوع ۱۷ آبگرفتگی در فردیس

رئیس ستاد فرماندهی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از وقوع 17 مورد آبگرفتگی در این شهر خبر داد و گفت: با توجه به تداوم بارش‌ها تا پایان هفته، همه واحدهای آتش‌نشانی شهرداری در حالت آماده‌باش خواهند بود.

به گزارش ایمنا، حسین عاشوری از وقوع ۱۷ مورد آبگرفتگی در فردیس خبر داد و اظهار کرد: این آبگرفتگی‌ها به دنبال تشدید فعالیت سامانه بارشی در منطقه و در مناطق شهری از جمله بلوار ثابتی، فلکه چهارم، خیابان پیک، خیابان قریشی و شهرک وحدت رخ داده بود.

وی ادامه داد: نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس به محض اطلاع از وقوع آبگرفتگی در محل حضور یافته و نسبت به تخلیه سیلاب و روان‌آب اقدام کردند.

رئیس ستاد فرماندهی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارش‌ها در این منطقه، تصریح کرد: همه ایستگاه‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه احتمالی وارد عمل شوند.

عاشوری با بیان اینکه سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شهروندان و دریافت اخبار آنان است، خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم تا در صورت رخداد حادثه‌ای، قبل از هر کار مراتب را از طریق سامانه ۱۲۵ شهرداری فردیس درمیان گذارند تا در خصوص رفع آن اقدام شود.

کد خبر 394737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.