بهترین شارژر همراه گوشی‌های اپل

"پاور بانک" یا شارژر همراه، یک ابزار تقریباً ضروری برای تمام افرادی است که با گوشی هوشمند خود سروکار زیادی دارند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با ورود شارژرهای قابل حمل به دنیای تکنولوژی، مشکل عدم دسترسی کاربران به شارژر و تمام شدن ظرفیت باتری آن‌ها حل شده است. معمولا بیشتر پاور بانک‌های وجود در بازار برای شارژ کردن هر نوع گوشی هوشمندی مناسب است، اما باید در انتخاب نوع شارژر همراه دقت کرد تا آسیبی به باتری گوشی وارد نشود. اندازه، وزن، ظرفیت، سرعت شارژ و تعداد پورت‌ها از عوامل موثر در انتخاب پاور بانک است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های تعدادی از بهترین شارژرهای قابل حمل برای گوشی‌های هوشمند آیفون می‌پردازیم:

Mophie Powerstation Plus

پاور بانک Mophie Powerstation Plus به کاربران اجازه می‌دهد که تلفن‌های همراه مجهز به سیستم عامل iOS و گوشی‌های همراه دارای پورت micro USB را شارژ کنند؛ بنابراین آن‌ها برای انجام این کار نیازی به استفاده از یک کابل جداگانه نخواهند داشت. پورت دوم USB این دستگاه باعث می‌شود افراد بتوانند دو گوشی آیفون یا آیپد را به طور همزمان شارژ کنند؛ ظرفیت این پاور بانک ۶ هزار میلی آمپر است.

Ventev powercall ۶۰۱۰ Plus

وزن سبک پاور بانک Ventev powercall ۶۰۱۰ Plus جزء ویژگی‌های مثبت این دستگاه است؛ ظرفیت این پاور بانک 6 هزار میلی آمپر بوده و دارای یک پورت USB استاندارد است که می‌توان دستگاه‌های مختلف را با آن شارژ کرد. این پاور بانک مجهز به قابلیت "ALL IN ONE" است؛ بنابراین کاربران می‌توانند از طریق یک کابل شارژ متصل و پورت USB، تمام دستگاه‌های مورد نظر خود را به طور همزمان شارژ کنند.

Anker PowerCore Slim ۵۰۰۰

همانطور که از اسم پاور بانک Anker PowerCore Slim ۵۰۰۰ مشخص است، این دستگاه دارای ظرفیت 5 هزار میلی آمپر بوده و کاملا باریک است. این پاور بانک بسیار ظریف، کوچک و مقاوم است و مقدار شارژدهی بالای آن نیاز کاربران را در زمینه شارژ کردن گوشی همراه و تبلت برطرف می‌کند؛ تنها مشکل این دستگاه داشتن یک خروجی است.

 MyCharge Hub Mini

پاور بانک MyCharge Hub Mini دارای ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر است؛ این دستگاه زیاد باریک نبوده و به راحتی می‌توان آن را در جیب قرار داد. این نوع پاور بانک دارای پورت‌های مجهز به کابل لایتنینگ اپل و پورت micro USB است.

کد خبر 394719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.