ساخت دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک صنعتی در اصفهان

دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک صنعتی، توسط دانشجویان کاردانی الکترونیک صنعتی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان با حمایت دفتر کارآفرینی این مرکز ساخته شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک صنعتی با ظرفیت ۱۰هزار و ۵۰۰ تخم مرغ، یکهزار و ۱۰۰ تخم شترمرغ و ۲۵ هزار تخم بلدرچین، با راندمان بالای ۹۰ درصد، توسط دانشجویان کاردانی الکترونیک صنعتی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، با حمایت دفتر کارآفرینی این مرکز ساخته شد.

بر اساس این گزارش، در این دستگاه از سیستم گردش هوای سیرکولاسیون عمودی داخلی استفاده شده است. اتاق دستگاه به دلیل کنترل غلظت ذرات موجود در هوا کاملا تمیز بوده و همین امر یکی از دلایل میزان بالای راندمان آن است. همچنین دستگاه توانایی کنترل دقیق دما،فشار و رطوبت و الگوی جریان هوای داخلی را دارد.

دستگاه تولید جوجه از ابتدای سال جاری به بهره برداری رسیده و به عنوان یک طرح اشتغال زا در حوزه ساخت تجهیزات و پرورش طیور در دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی به ثبت رسیده است.

دفتر کارآفرینی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، به عنوان یک واحد اجرایی در حوزه توسعه توانمندی های نوآوری، آمادگی دارد از ایده های دانشجویی که منجر به ایجاد و توسعه اشتغال شود حمایت نماید تا بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار دانشجویی فراهم شود.

کد خبر 394717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.