اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید موفق خواهد بود

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: بستر مناسب برای اجرای طرح اقدام ملی در شهرهای جدید کشور فراهم است و بی شک این پروژه ها در شهرهای جدید موفق خواهد بود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، حسن روانفر با اشاره به اینکه اعضای هیئت مدیره در تصمیم گیری و اتخاذ سیاست های شرکت نقش مهمی دارند، اظهار کرد: هیئت مدیره مکمل از تخصص ها و رشته های مختلف در راس امور در انجام فعالیت های خود بسیار موثر واقع خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز با توجه به اهمیت مترو برای شهر گلبهار و همچنین به منظور توسعه فعالیت های عمرانی رو بنایی و زیر بنایی عضو جدید هیئت مدیره که از پرسنل این شرکت بوده و فعالیت های مستمری داشته است معرفی می شود.

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید پرچم دار اجرای طرح اقدام ملی یکی از پروژه های اساسی کشور هستند، اذعان کرد: در حال حاضر برنامه ریزی برای تعریف الگوهایی به منظور نام نویسی از متقاضیان و همچنین نحوه تامین منابع اجرای پروژه در دست تدوین است که هیئت مدیره شهرهای جدید در سطح کشور نیز در این تصمیم گیری پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

روانفر با بیان اینکه شرایط ثبت نام متقاضیان در اقدام ملی به زودی اعلام خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه اهتمام لازم از سوی هیئت مدیره شرکت های عمران در سراسر کشور برای اجرای هر چه بهتر این طرح وجود دارد، بی شک یکی از پروژه های موفق در شهرهای جدید کشور محسوب خواهد شد.

کد خبر 394690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.