پیامبر اسلام(ص) طلایه‌دار سعادت بشریت

شهردار و رییس شورای اسلامی کلیشاد و سودرجان در پست اینستاگرامی نوشت: بی‌تردید، راه رستگاری بشر تمسک به اهل بیت است و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگان دین اسلام می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهردار ورئیس شورای اسلامی شهر کلیشاد و سودرجان  در صفحه اینستاگرام شهرداری این شهر به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) پیامی منتشر کرد که متن آن چنین است:

پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند: "خوشا به حال کسی که مهدی(عج) را دیدار کند، خوشا به حال کسی که او را دوست دارد و خوشا به حال کسی که قائل به امامت وی باشد." (بحارالانوار، ج ۵۲ ،ص۳۰۹)

۲۸ ماه صفر، سالروز رحلت سید انبیا و برترین آفریده خدا محمد مصطفی(ص) است. وجود مقدسی که خداوند متعال تمام جهان را به یُمن او و عترت پاکش آفرید و نور او اول مخلوق خداوند است. پیامبری که خداوند حکیم بارها در قرآن کریم او را ستوده است.

بی تردید، راه رستگاری بشر تمسک به اهل‌بیت(ع) است. گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگان  دین اسلام می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را نشان دهد.

۲۸ صفرسالروز به مناسبت رحلت آخرین رسول خدا، نگین خاتم نبوت، عینیت قرآن کریم بر مسلمین جهان حضرت رسول اکرم (صلی‌الله علیه و آله) و شهادت مظلومانه سبط اکبر پیامبر(ص) و کریم آل طه، دومین امام معصوم، امام حسن مجتبی(ع) به سوگ می‌نشینیم.

اینجانبان سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبر پیامبر، امام حسن مجتبی(ع) و شهادت غریبانه هشتمین پیشوای معصوم، حضرت امام علی بن موسی‌الرضا(ع) را به مسلمانان جهان و ملت بزرگوار ایران به ویژه مردم شهیدپرور کلیشادوسودرجان تسلیت عرض می‌نمایم. امید داریم همه در پیروی از رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) پیشرو و مروج واقعی اخلاق اسلامی باشیم و مورد لطف آن بزرگواران در این دنیا و مورد شفاعت آن‌ها در روز قیامت قرار گیریم. انشاالله 

حامد اخگر شهردار کلیشادوسودرجان 

صفورا محمدی رئیس شورای اسلامی شهر کلیشادوسودرجان

کد خبر 394666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.