دوربین جدید "گوپرو" با تصویربرداری ۳۶۰ درجه

اخیرا شرکت گوپرو از دوربین ۳۶۰ درجه جدید خود به نام گوپرومکس رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت گوپرو(GoPro) چهار سال پیش اولین دوربین ۳۶۰ درجه خود به نام "Odyssey" را معرفی کرد که ۱۶ دوربین روی بدنه آن تعبیه شده بود. سال بعد آن نیز این شرکت یک دوربین عکاسی به نام Omni را که به شش دوربین مجهز بود، وارد بازار کرد و پس از آن مدل فیوژن را در اختیار کاربران قرار داد. معایب مدل فیوژن نظیر وزن زیاد آن باعث شده بود که افراد زیادی از آن  استقبال نکنند، اما این غول دنیای فناوری با رونمایی از دوربین ۳۶۰ درجه جدید خود به نام "گوپرو مکس" این عیب‌ها را جبران کرد.

دوربین گوپرو مکس دارای دو لنز است که در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و استفاده از آن بسیار راحت است؛ این دوربین به راحتی در دست جا می‌گیرد و استفاده از آن برای کاربرهیچ دشواری ندارد. شرکت سازنده مدعی شده است که هر کاری که دوربین هیرو۸ می‌تواند انجام دهد این دوربین نیز قادر به انجام آن است. گوپرومکس توانایی تصویربرداری ۳۶۰ درجه دارد، اما کسانی که تمایل دارند می‌توانند به صورت معمولی نیز فیلمبرداری کنند.

لنز دوم تعبیه شده در این دوربین، میدان دید وسیعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که می‌توان از طریق آن ویدیوهای جالب و خلاقانه گرفت. این دوربین می‌تواند با بیشترین مقدار رزولوشن و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه تصویر برداری کند. علاوه بر این کاربران می‌توانند از طریق قابلیت "digital lenses" میدان دید دلخواه خود را انتخاب کنند. این دوربین دارای یک کارت حافظه برای ذخیره اطلاعات است؛ همچنین برای تغییر دادن تنظیمات دوربین یا مشاهده ویدیوهای گرفته‌شده می‌توان از صفحه لمسی تعبیه شده در آن استفاده کرد.

 دوربین جدید برای ضبط صدای فیلم ۳۶۰ درجه دارای شش میکروفون است؛ بنابراین صدا به صورت فراگیر(ساروند) ضبط می‌شود. لرزش گیر دیجیتالی HyperSmooth این دوربین نیز بسیار قوی عمل می‌کند و شرکت سازنده معتقد است که با تولید گوپرومکس، سه دوربین را در یک بدنه جا داده است.

کد خبر 394647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.