نخستین گوشی تاشوی "TCL" رونمایی شد

شرکت TCL که بیشتر در زمینه تلویزیون فعالیت داشت، به تازگی از اولین مدل گوشی تاشوی خود رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیرا شرکت‌های تکنولوژی مانند سامسونگ، هواووی و موتورولا بر تولید گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر متمرکز شده‌اند. این شرکت‌ها به منظور ایجاد تغییر و تحول گسترده‌ای در زمینه تلفن همراه، فناوری گوشی‌ هوشمند تاشو را در دستور کار خود قرار داده‌اند؛ TCL نیز همانند دیگر شرکت‌ها، به فکر تولید گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر افتاده و به تازگی از نمونه اولیه این مدل گوشی رونمایی کرده است.

گوشی جدید TCL همانند یک تبلت بوده و صفحه نمایش آن ۱۰ اینچ است. گوشی‌های تاشوی شرکت سامسونگ و هواوی دارای یک لولا است، اما این محصول دو لولا دارد؛بنابراین گوشی به سه قسمت تبدیل می‌شود که در جهت‌های مخالف یکدیگر تا می‌شود. زمانی که کاربران یک قسمت گوشی را روی دو بخش دیگر تا می‌کنند، به شکل حرف S  یا Z در می‌آید و ساختار زیگزایگی به خود می‌گیرد.

زمانی که این گوشی در حالت تا شده قرار داشته باشد، شبیه یک تلفن همراه معمولی خواهد بود که ضخامت زیادی دارد. گوشی تاشوی TCL دارای چهار دوربین در قسمت پشتی و یک دوربین در قسمت جلوی گوشی برای گرفتن عکس سلفی و برقرار کردن تماس تصویری است. یک پورت USB-C نیز روی این دستگاه تعبیه شده است. این گوشی هیچ جک هدفونی ندارد.

شرکت TCL هنوز جزییات زیادی در مورد گوشی جدید خود منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود این محصول از ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید سیستم عامل اندروید بهره‌مند باشد که منحصرا برای گوشی‌های تاشو طراحی شده است. یکی از شریک‌های نزدیک شرکت TCL به نام "Star Optoelectronics Technology" به تازگی تولید نمایشگرهای تاشوی OLED خود را توسعه داده است، بنابراین انتظار می‌رود که TCL نیز برای تولید گوشی تاشوی خود از نمایشگر OLED استفاده کند.

شرکت TCL اعلام کرده است که گوشی هوشمند تاشوی خود را سال آینده وارد بازار می‌کند، در حال حاضر فقط تصاویر اولیه آن در اختیار سایت‌ها قرار گرفته است.

کد خبر 394646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.