دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی در کاشان

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای کابل‌های مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

علی پورکاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت‌های سریالی کابل‌های هوایی مخابراتی در محدوده شهر کاشان مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ ولیعصر (عج) این شهرستان با انجام یک سری اقدامات دقیق فنی پلیسی وگشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند سارق حرفه ای کابل های مخابراتی را شناسایی و با هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در محل اختفای خود دستگیر کنند که جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کاراگاهان اداره آگاهی قرار گرفت.

پور کاوه با اعلام اینکه متهم جوان در بازجویی های تخصصی وعلمی  پلیس آگاهی ابتدا منکر هر گونه ارتکاب جرم شد تصریح کرد: وی زمانی که با مدارک وشواهد مواجه شد لب به اعتراف باز کرد و به ۲۱ فقره سرقت از کابل های مخابراتی در سطح شهر کاشان اعتراف کرد.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان کاشان همچنین از شناسایی ودستگیری سارقان حرفه ای کارگاه های گلابگیری و مغازه های روستای دره در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت وتشکیل پرونده در اداره آگاهی شهرستان موضوع سرقت از کارگاه های روستای دره به صورت خاص مورد پیگیری قرار گرفت.

پورکاوه با بیان اینکه ماموران اداره آگاهی پس از تجزیه وتحلیل سرقت های انجام شده موفق شدند اعضای باند چهار نفره سرقت را دستگیر کنند گفت: متهمان تاکنون به ۲۱ مورد سرقت از اماکن خصوصی به ارزش دو میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتراف کرده اند که تحقیقات در خصوص این پرونده و شناسایی مالباختگان کماکان ادامه دارد.

وی جدیت و مشارکت مردم در تامین و افزایش امنیت را بسیار ضروری و مهم دانست و توصیه کرد: شهروندان به محض مشاهده و آگاهی از حضور افراد مشکوک در اماکن و مناطق مختلف شهر، مراتب را فورا با شماره ۱۱۰ پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 394644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.