ساعت‌های فعالیت مراکز تفریحی و گردشگری شهرداری اصفهان تغییر کرد

همزمان با ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) ساعات کاری مراکز تفریحی و گردشگری شهرداری اصفهان در هفته جاری تغییر یافت.      

به گزارش ایمنا، همزمان با ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا (ع)، مراکز تفریحی و گردشگری شهرداری اصفهان تعطیل یا با تغییر ساعات کاری روبرو است.    

در روزهای یکشنبه پنجم آبان ماه و سه شنبه هفتم آبان ماه مرکز بولینگ صفه، بیلیارد صفه، تله کابین صفه، تله سیژ ناژوان، کارتینگ شهر رویاها، سینما هفت بعدی صفه، زیپ لاین و پل معلق و شهربازی صفه تا غروب آفتاب تعطیل است و فعالیت خود را از غروب آفتاب آغاز کرده و ۱۲ شب به پایان می رساند.   

مجموعه شهر رویاها نیز تا روز سه شنبه هفتم آبانماه تعطیل است و در روز چهارشنبه و پنجشنبه فعالیت خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز کرده و تا ساعت ۲۳ ادامه می دهد.    

در روزهای غیرتعطیل این هفته نیز ساعت فعالیت تله سیژ ناژوان از ۱۱ صبح تا غروب آفتاب خواهد بود همچنین ساعت کاری مجموعه مراکز تفریحی صفه نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۰ صبح تا ۱۱ شب و در روزهای غیر پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ و نیم تا ۱۱ شب خواهد بود.   

مجموعه باغ گل ها تعطیل نخواهد بود و ساعت کاری آن مانند روزهای دیگر از هشت صبح تا هشت شب است.

کد خبر 394643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.