از جدال نفس گیر کلوپ و پوچتینو تا لغو ال کلاسیکو

در این هفته بازی های جذابی در لیگ های معتبر اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت که بازی لیورپول و تاتنهام یکی از مهم ترین این بازی ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حساس ترین بازی های این هفته فوتبال اروپا به ترتیب به شرح زیر است:

در لیگ برتر انگلیس، و از هفته دهم، دو تیم متمول لیورپول و تاتنهام به مصاف هم می روند. این بازی یکشنبه ساعت ۲۰ به میزبانی لیورپولی ها در ورزشگاه آنفیلد برگزار می شود. قضاوت این بازی را هم آنتونی تیلور برعهده دارد.
* شاگردان کلوپ از ۹ بازی خود لیگ برتر انگلیس ۸ برد و ۱ تساوی کسب کرده و با اختلاف ۶ امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارند. تاتنهام هم که فصل خوبی را با پووچ سپری نمی کند، از ۹ بازی ۱۲ امتیاز گرفته و در رده هفتم است.
در پنج بازی آخر این دو تیم در لیگ برتر انگلیس، ۳ برد برای قرمزهای آنفیلد و ۱ برد برای تاتنهام بدست آمده، ۱ بازی هم مساوی شده است.

* در هفته نهم بوندس لیگای آلمان، حساس ترین بازی هفته نهم بین دو تیم شالکه و دورتموند برگزار می شود که به داربی "روهر" معروف است. میزبان این مسابقه شاکله است در ورزشگاه ولتینز آره‌نا که ساعت ۱۷ امروز با قضاوت مارکو فیریتز این بازی برگزار می شود.

دورتموند که در اروپا و لیگ آلمان با فاوره شرایط خوبی را پشت سر نمی گذارد، از هفت بازی خود در لیگ، ۱۵ امتیاز گرفته و در جایگاه چهارم است. شالکه هم یک امتیاز کمتر هفتم است.
در پنج تقابل آخر دو تیم، ۲ برد برای شالکه و ۱ پیروزی برای زردهای وستفالن ثبت شده، ۲ بازی هم مساوی شده است.

* از هفته دهم لالیگا هم قرار بود بارسا و رئال مادرید در ال کلاسیکو به میزبانی کاتالان ها به مصاف هم بروند که این بازی به دلیل اغتشاشات اخیر مردم جدایی طلب ایالت کاتالونیا لغو و به زمان دیگری موکول شد.

* در مهم ترین مسابقه از هفته نهم ایتالیا، دو تیم میلان و رم در ورزشگاه سن سیرو و با قضاوت دنیله اورساتو روز یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به مصاف هم می روند.
میلانی ها که خوب نتیجه نگرفته اند و به تازگی در میان اعتراضات هوادارانش استفانو پیولی را مربی خود کرده در هشت بازی اخیر در لیگ، ۱۰ امتیاز گرفته و در مکان دوازدهم جدول است. رمی ها هم با کسب ۱۳ امتیاز ششم هستتد.
در پنج بازی آخر این دو تیم در سری‌آ، ۲ برد برای میلان، ۲ پیروزی برای رمی ها و ۱ تساوی بدست آمده است.

* در هفته یازدهم لوشامپیونا فرانسه پاریسن ژرمن صدر جدولی، در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان مارسی رده چهارمی است. این بازی یکشنبه شب ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه با قضاوت بنوئیت باستین برگزار می شود.
در پنج بازی آخر این دو تیم چهار برد برای پاریسی ها و یک مساوی رخ داده است.
پاریس از ۹ بازی لیگ ۸ برد و ۲۴ امتیازی است. مارسی هم ۱۶ امتیاز کسب کرده است.

کد خبر 394632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.