جدایی کامل شهرداری فردیس از کرج تا یک ماه آینده

سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به جدایی این شهرداری از شهرداری کرج، گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده، اسناد اراضی و املاک واقع در محدوده فردیس تا پایان ماه آینده به مالکیت شهرداری فردیس در می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود نجفی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشستی با شهردار کرج پیرو فرایند انتزاع شهرداری فردیس از شهرداری کرج، اظهار کرد: با توجه به اینکه ارایه خدمات مطلوب به شهروندان مستلزم وجود ابزار و زیرساخت‌های لازم است در این نشست موارد بلاتکلیف متعلق به شهرداری فردیس پیگیری شد.

وی ادامه داد: برای انجام بسیاری از فعالیت‌های عمرانی و آزادسازی محورهای دارای اولویت از جمله کانال، جاده کشتارگاه، بلوارهای مپنا، شهدای اقتدار و غیره نیازمند انتقال اسناد واقع در محدوده فردیس به نام این شهرداری است که در این راستا شهردار کرج جهت تعیین تکلیف اسناد اراضی و املاک پروژه‌های عمرانی فردیس در یک ماه آینده، دستورات لازم را اتخاذ کرد.

سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر فردیس در خصوص انتزاع کامل فردیس از کرج، خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت موضوع انتزاع این مهم در دستور کار شهرداری فردیس بوده و به صورت جدی پیگیری می‌شود.

نجفی با اشاره به اتخاذ دستوراتی از سوی شهردار کرج مبنی بر تشکیل کارگروه انتزاع، عنوان کرد: امیدواریم با تشکیل این کارگروه به مواردی از جمله انتقال اسناد مالکیت در محدوده شهر فردیس به نام شهرداری فردیس، تعیین میزان قدرالسهم این شهرداری از ماشین‌آلات سازمان پسماند شهرداری کرج، انتقال پرونده‌های رانندگان تاکسی‌های گردشی و خطوط شهری فعال در فردیس به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس و تعیین تکلیف بعضی اموال از جمله پارکینگ مکانیزه فلکه سوم رسیدگی شود.

کد خبر 394619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.