ویسی برای یک امتیاز ۵۰۰ میلیون گرفت!

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شهرداری بابت یک امتیاز، ۵۰۰ میلیون تومان به ویسی پرداخت کرده، درحالی که می شد عاقلانه تر قرارداد بست.

به گزارش خبرنگار ایمنا اکبر توسلی در جلسه علنی شورای شهر بوشهر با انتقاد از عدم شفافیت مالی شهرداری بوشهر اظهار کرد: طرح هایی در بودجه سالانه برای نقاط مختلف شهر مصوب می‌شود، اما با وجود عملیاتی شدن همه ۲۴۰ میلیارد تومان بودجه سالانه شهرداری، خبری از تحقق طرح های مصوب در بودجه نیست. این بودجه ۲۴۰ میلیاردتومانی شهرداری کجا خرج می شود که خبری از پروژه های مصوب در بودجه نیست؟

وی افزود: ابتدای امسال ۲۸ میلیارد تومان در حساب عوارض حذف پارکینگ شهرداری وجود داشته، اما باخبر شدم ۹ میلیارد تومان آن برای حقوق کارکنان و تیم شاهین برداشته شده که این جابجایی تخلف است و شورا نباید در این خصوص تماشاگر باشد، چون این عوارض از مردم گرفته شده تا پارکینگ ساخته شود، نه صرف حقوق و هزینه های جاری شود.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: اختیارات مالی شهردار بوشهر ۷۰۰ میلیون تومان است، پس چرا قرارداد یک میلیاردی ویسی سرمربی سابق تیم شاهین که بالاتر از اختیارات مالی شهردار بوده به شورا نیامد؟ تخلف شهرداری و عدم نظارت شورا در این خصوص محرز است

وی اضافه کرد: شهرداری بابت یک امتیاز، ۵۰۰ میلیون تومان به ویسی پرداخت کرده، درحالی که می شد عاقلانه تر قرارداد بست.

مردم شورا را با اختلاس می‌شناسند

توسلی با بیان اینکه شورای کنونی در میان مردم وضعیت خوبی ندارد و به اختلاس یا معامله گری متهم شده ایم، خاطرنشان کرد: این همه ناسزا و تهمت می شنویم، آن وقت در برابر ضعف و تخلفات شهرداری فقط تماشاگر شده ایم. نتیجه اش هم یاس و ناامیدی نسبت به آینده در میان اعضای شوراست.

وی با بیان اینکه شورایاران محلات با شورا قهر کرده و همه اعصای شورا نیز میان مردم و شهروندان به اختلاس و معامله‌گری متهم شده‌اند، ادامه داد: شهرداری مرکز استان هشت ماه از تکمیل یک سرویس بهداشتی که حداقل نیاز مردم در ساحل است عاجز مانده است.

کد خبر 394613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.