تاکید شهردار تهران به توانمندسازی زنان در گرمخانه‌ها

شهردار تهران شب گذشته (جمعه)، همزمان با کاهش دمای هوای پایتخت از دو گرمخانه در مناطق ٢١ و ٢٢ بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این مراکز قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، پیروز حناچی در جریان این بازدید که با حضور محمدرضاجوادی یگانه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران، حسن رحمانی، مدیر منطقه ٢١ شهرداری تهران، علی نوذرپور، مدیر منطقه ٢٢ شهرداری تهران و سیدمالک حسینی، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران انجام شد، از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مراکز قرار گرفت.

شهردار تهران ابتدا در گرمخانه آفتاب نیلوفری ویژه زنان که در منطقه ٢٢ واقع شده است حضور پیدا کرد و در جریان فعالیت‌های مدیریت شهری منطقه در تجهیز و توسعه این مددسرا و همراهی خیرین در گسترش چنین فضاهایی در منطقه ۲۲ قرار گرفت.

حناچی پس از ارائه گزارش از سوی مسئولان گرمخانه و مدیران شهری منطقه ٢٢، ضمن قدردانی از زحمات مدیریت این مددسرا، بر لزوم توانمندسازی بانوانی که در این مکان حضور دارند تاکید کرد.

وی گفت: این امر از طریق برگزاری مجموعه کلاس‌های آموزشی و حضور افرادی که حس مشارکت اجتماعی دارند، میسر می‌شود.

شهردار تهران در جریان این بازدید به گفت و گو با تعدادی از زنان حاضر در این مرکز پرداخت.

براساس این گزارش، گرمخانه آفتاب نیلوفری ظرفیت پذیرش ۷۰ مددجو را دارد، اما به گفته یکی از مددکاران این مرکز در بعضی از شب‌ها تا یکصد مددجو پذیرش می‌شوند.

مقصد بعدی شهردار تهران گرمخانه ای در منطقه ٢١ بود.

همچنین شهردار تهران در بازدید از گرمخانه‌ای که در منطقه ۲۱ تهران واقع بود در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته به ویژه در شب‌های اخیر که پایتخت با کاهش دمای هوا مواجه است، قرار گرفت.

حناچی به نحوه فعالیت این مرکز، دستورات لازم در خصوص رسیدگی هرچه بیشتر به مددجویان را صادر کرد.

گرمخانه منطقه ٢١ ظرفیت ۸۰ مددجو را دارد که در شرایط اضطراری بیش از ۱۳۰ مددجو را پوشش می‌دهد.

کد خبر 394609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.