آماده‌باش واحدهای خدماتی شهرداری کرج

شهردار کرج گفت: واحدهای خدمات‌رسان این شهرداری تا مساعد شدن شرایط جوی در حالت آماده‌باش خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر کمالی زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارش‌ها، اظهار کرد: مدیریت شهری کرج پیش از بارش باران، برای مدیریت بارش‌ها تمهیدات لازم را اندیشیده بود.

وی در ادامه افزود: به همراه همه همکارانم در حوزه‌های خدمات‌رسان از ابتدای بارش باران شب گذشته در شهر حضور یافتیم.

شهردار کرج با بیان اینکه خودروهای لجن‌کش و تخلیه سیلاب در نقاط مختلف شهر مستقر شد تا از جاری شدن سیلاب در معابر جلوگیری شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه عملیات لایروبی کانال‌ها و انهار شهر کرج از ابتدای مهرماه انجام شده بود، خوشبختانه سیلاب جاری نشد.

کمالی‌زاده با اشاره به شدت بارش باران در نیمه‌شب گذشته، گفت: خوشبختانه این شدت پس از مدتی کاهش پیدا کرد و توانستیم روان آب‌های جاری شده را کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه به همراه استاندار و معاونین استاندار البرز از نقاط مختلف شهر بازدید شد، خاطرنشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و همکاری مسئولان استانداری، امیدواریم دو روز بارانی آینده را بدون هیچ مخاطراتی سپری کنیم.

شهردار کرج با بیان اینکه بعضی مواقع سیلاب‌ها از نقاط کوهستانی اطراف کرج به شهر وارد می‌شود، اظهار کرد: امید داریم بتوانیم با کمک اداره‌کل منابع طبیعی،‌ در نقاط بالادستی کرج آبخیز و آبخوان ایجاد کنیم تا آب‌های سطحی بالادستی کرج، مدیریت شود.

کمالی‌زاده با بیان اینکه در صدد هستیم با احداث چاهک‌های مناسب در شهر، زمینه جذب آب‌های سطحی را فراهم کنیم، تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی در این رابطه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در سال جاری حدود۱۷۰ هزار تن آسفالت در معابر کرج بکار رفته است، عنوان کرد: در حین آسفالت‌ریزی به رعایت شیب عرضی توجه ویژه‌ای شده است تا هنگام بارندگی شاهد آبگرفتگی و مانده آب نباشیم.

شهردار کرج گفت: با توجه به تداوم بارش‌ها در نیمه دوم سال جاری از شهروندان تقاضا داریم تا هنگام بارش برف و باران از سفر های غیر ضروری خودداری کنند.

کد خبر 394605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.